1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. رونمایی از خودروی برقی اسکای‌ول ET5

رونمایی از خودروی برقی اسکای‌ول ET5

8 آبان 1402
  • 0

ساعاتی پیش در نمایشگاه بین المللی تهران، خودروی برقی اسکای ول ET5 رونمایی شد.

اسکای ول ET5 یک محصول چینی است که در ایران توسط شرکت نبکا تولید می شود. "نبکا" یا همان "خودروی برقی نوینن ماهان" در واقع شرکتی است که از همکاری مشترک میان کرمان موتور و گروه مپنا بوجود آمده و هدف آن تولید و مونتاژ خودروهای برقی در ایران است.

1.jpg

معرفی اسکای ول ET5

اسکای ول (Skywell) یک شرکت چینی است که در واقع زیرمجموعه شرکت صنایع الکترونیکی Skyworth است و در زمینه تولید خودروهای برقی فعالیت می کند. ET5 نیز تنها محصول این شرکت درحال حاضر است که توسط نبکا به ایران نیز آمده.

2.jpg

مشخصات فنی اسکای ول ET5

اسکای ول ET5 به یک موتور برقی مجهز است که توانایی تولید 204 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور را دارد. این خودرو همچنین به یک باتری 71.98 کیلووات ساعتی مجهز است که می توان حداکثر پیمایش 520 کیلومتری را برای اسکای ول فراهم کند. گیربکس این خودرو از نوع تک سرعته اتوماتیک است و شتاب صفر تا صد ET5 نیز 9.6 ثانیه اعلام شده است.

3.jpg

امکانات رفاهی اسکای ول ET5

در زمینه تجهیزات ایمنی، اسکای ول ET5 به مواردی نظیر 6 ایربگ، ESP و TCS، سیستم کمک حرکت در سربالایی، سیستم ضد خواب آلودگی راننده و ترمز اضطراری خودکار مجهز است.

تجیزات رفاهی این خودرو نیز شامل مواردی نظیر سقف پانوراما، کی لس استارتر، صندلی های برقی تخت خواب شو، گرمکن صندلی، مموری صندلی، شارژر وایرلس، مولتی مدیا با مانیتور 12.8 اینچی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، دوربین 360 درجه و... است.

همچنین قابل ذکر است که این خودرو به سیستم خودرران سطح 2 نیز مجهز است و بنابراین از تجیزاتی نظیر کروز کنترل هوشمند، سیستم هسدار برخورد از جلو، رادار بین خطوط و... نیز مجهز است.

4.jpg

قیمت اسکای ول ET5

با اعلام شرکت نبکا، قیمت اسکال ول ET5 در زمان عرضه 2 میلیارد و 790 میلیون تومان خواهد بود. این قیمت شامل بیمه بدنه و یک شارژر دیواری با قابلیت شارژ سریع باتری نیز می شود. همچنین اسکای ول ET5 با 5 سال گارانتی و 8 سال گارانتی اختصاصی برای مجموعه باتری های خودرو است.

منبع Car.ir


نظرات