1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. برگزاری هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو ارومیه در آذر ماه

برگزاری هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو ارومیه در آذر ماه

20 آبان 1402
  • 0

به گزارش Car.ir، هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو، قطعات و صنایع وابسته ارومیه در تاریخ 7 الی 10 آذر ماه 1401 برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مدیریت رویداد نمایشگاهی اهورا به عنوان مجری برگزاری این رویداد در خصوص برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد: استان آذربایجان غربی با چهار کشور آذربایجان، ارمنستان، ترکیه و عراق دارای مرز مشترک است و از این حیث به عنوان قطب صنعت حمل و نقل ترانزیت بین‌المللی در کشور نامیده می‌شود.

حسین طالبی همچنین با اشاره به جمعیت یک میلیون و دویست هزار نفره کلانشهر ارومیه و جایگاه اقتصادی و گردشگری این شهر، ارومیه را دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مناسبی جهت حضور و سرمایه‌گذاری فعالین صنعت خودرو و قطعات کشور دانست و افزود؛ بدیهی است که برگزاری این چنین نمایشگاه‌هایی در استان می‌تواند ضمن آشنایی هرچه بیشتر مردم این استان و منطقه به محصولات تولیدکنندگان و مونتاژ کاران کشور شرایط را برای فروش و ارائه هرچه بیشتر خدمات فراهم سازد.

طالبی ضمن اشاره به این موضوع که استان ارومیه با حضور مردمانی که به صنعت خودرو علاقه زیادی داشته و با توجه به جمعیت استان دومین شهر ترافیکی ایران بعد از تهران به شمار می‌رود افزود: برگزاری نمایشگاه های مختلف و جذاب نظیر نمایشگاه خودرو در شهرهایی به جز کلان‌شهرهای ایران می‌تواند زمینه ساز رشد و تعالی استان شده و باعث جذب سرمایه صنعتگران و فعالان استان نیز شود.

2.webp

مدیرعامل و مجری برگزاری هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی ارومیه اظهار امیدواری کرد که امسال این نمایشگاه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، متفاوت و با سطح کیفی و کمی بالاتر نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای فعالین صنعت خودرو و قطعات کشور جهت معرفی محصولات و خدمات خود، برقراری ارتباط با مشتریان و شرکای تجاری و توسعه بازارهای صادراتی خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت نمایشگاه بین‌المللی ارومیه مراجعه کرده یا با شماره 09128698581 تماس حاصل نمایند.

PHOTO-2023-11-11-19-34-00.jpg

منبع car.ir


نظرات