1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. برگزاری دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو با رونمایی از خودروهای برقی

برگزاری دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو با رونمایی از خودروهای برقی

21 آبان 1402
  • 0

دومین دوره نمایشگاه تحول صنعت خودرو 1402 در تاریخ 23 الی 26 آبان ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد، این نمایشگاه از ساعت 8 الی 15 پذیرای علاقه مندان خواهند بود.

به گزارش Car.ir، محور اصلی دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو، خودروهای برقی و تکتنولوژی های مرتبط با آن ها خواهد بود. این مسئله از جایی اهمیت بیش‌تری پیدا می کند که در سال های اخیر، حرکت به سمت خودروهای پاک که از سوخت فسیلی استفاده نمی کنند با سرعت و شتاب بسیار زیادی آغاز شده است.

به همین علت، «دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو» با هدف «تبیین دستاوردهای برنامه تحولی صنعت خودرو در دولت سیزدهم» و «اشاعه فناوری های نوین در صنعت خودروسازی» (خودروهای برقی، متصل، خودران و حمل و نقل اشتراکی)، با رویکرد «گفتمان سازی کاربرد خودروی برقی در سطح مردم و حاکمیت به عنوان یک ضرورت ملی برای مقابله با چالش های زیست محیطی کشور» در تاریخ ٢٣ تا ٢۶ آبان سال جاری با مشارکت شرکت های صنایع خودروسازی، دستگاه های اجرایی همکار در پروژه برقی سازی ناوگان حمل ونقل عمومی کلان شهرها، انجمن های علمی، صنفی و تخصصی، شرکت های دانش بنیان، دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی و اپراتورهای مخابراتی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

براساس شنیده ها، در این رویداد شاهد حضور پرتعداد خودروسازان کشور خواهیم بود که علاوه بر خودروهای برقی، با سبد کامل در این نمایشگاه حاضر و به معرفی محصولات خود خواهند پرداخت. همچنین در این رویداد که با حضور وزیر صمت همراه خواهد شد، تمام پیش نیازها، ملزومات و مقدمات توسعه فرهنگ استفاده از خودروهای برقی نیز مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

نم.webp

البته همان طور که پیش تر اشاره شده است، در حال حاضر، بیش‌تر خودروسازان بزرگ دنیا در بدترین حالت حداقل یک خودرو با سوخت غیر فسیلی را در سبد محصولات خود دارند، برخی خودروسازن حتا در سگمنت های مختلف اقدام به تولید و عرضه این نوع خودروها کرده اند.



نظرات