KTL در رده دوم رضایت مشتریان از نگاه ISQI

1 آذر 140214:30
1 دقیقه


KTL در رده دوم رضایت مشتریان از نگاه ISQI

به گزارش روابط عمومی، شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL)، توانست با کسب رتبه دوم در نظرسنجی از مشتریان در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۲ برگ زرین دیگری به افتخارات خود بیفزاید.

بنابراین گزارش،شرکت KTL توانست با تحقق اهداف از پیش تعیین شده در جهت کسب حداکثری رضایت مشتریان عزیز در حوزه های عملکردی، ادراکی و اثربخشی و دیگر موارد مربوطه و با اصلاح فرایندها و رویه های مذکور، بتواند با امتیاز بالاتر از سایر شرکتهای خودرویی در رتبه دوم ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت ISQI قرار بگیرد.

در این گزارش آمده است که رتبه شرکت KTL در ارزیابی انجام شده بالاتر از متوسط صنعت بوده است.

نظرات کاربران
محمد رسولی
محمد رسولی
12 مرداد 1403
سلام وقت بخیر علیرغم تلاش واحد ارتباط با مشتریان شرکتktl ، متاسفانه واحد تحویل شرکت مذکور در تحویل خودرو متقلبانه عمل میکند و عیوب خودرو رو از مشتری مخفی میکند . در مراجعات بعدی با استناد به امضاء برگ تحویل مسئولیتی قبول نمی کند . بنابر اظهار کارشناس ما باید جهت تحویل خودرو با خودمان کارشناس رنگ میبردیم . پس اعتماد به شرکت کجا رفت ؟؟