1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. افتتاح چهاردهمین شعبه اتوخسروانی در شهر آمل

افتتاح چهاردهمین شعبه اتوخسروانی در شهر آمل

25 آذر 1402
  • 1

به گزارش Car.ir، مجموعه اتو خسروانی که در هفته های گذشته دو شعبه جدید خود را خیابان های جمهوری و شریعتی (نمایندگی تیگارد موتور) تهران افتتاح کرده بود، روز گذشته طی مراسمی با حضور مدیران ارشد اتوشناس و اتوخسروانی، مسئولین استانی و اصهاب رسانه جدیدترین شعبه مولتی برند خود را در شهر آمل استان مازندران افتتاح کرد.

08.webp

علی خسروانی مدیرعامل مجموعه در ابتدای مراسم افتتاحیه شعله آمل اتوخسروانی با اشاره به خدمات منحصر به فرد این مجموعه اعلام کرد که اتو خسروانی قصد دارد تا در سراسر ایران نمایندگی های خود را افتتاح کند تا به زودی این مجموعه در سرتاسر ایران شعب خود را داشته باشد، وی افزود اتوخسروانی برنامه ریزی کرده تا حتی به سراغ افتتاح شعب خود در خارج از مرز های کشور نیز برود.

03.webp

علی خسروانی در ادامه در مورد خدمات ویژه اتو خسروانی و اتوشناس توضیحاتی ارائه کرد و گفت: "خودروهای فروخته شده در اتو خسروانی به مدت 5 روز گارانتی مرجوعی دارد. خریدار می تواند تا 5 روز در صورت مغایرت کارشناسی اتو خسروانی با کارشناسی های بیرون از مجموعه، خودرو را بازگردانده و خسارت نیز دریافت کند. وی افزود: یکی از خاص ترین خدمات اتو خسروانی، گارانتی تعویض یک ساله خودرو برای محصولات با کیفیت عرضه شده است. در این خدمت اگر محصول فروخته شده در یک سال اول دچار مشکل موتوری یا گیربکس بشود، خریدار می تواند خودروی معیوب را تحویل داده و یک خودروی صفر کیلومتر از اتو خسروانی دریافت کند. همچنین گارانتی یک ساله تعمیر موتور و گیربکس خودروهای کارکرده نیز از دیگر خدمات اتو خسروانی است."

09.webp

گفتنی است نمایندگی آمل اتو خسروانی ظهر روز جمعه 24 آذرماه، با حضور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد، در این مراسم ی دستگاه آلفارومئو اسپایدر کلکسیونی و یک دستگاه مرسدس بنز W108 نیز در نمایشگاه به نمایش درامده بودند...!

منبع car.ir


نظرات

  • مانی مانی (28 آذر 1402 ساعت 13:11)

    آدرس و لوکیشن را توی گوگل بزارید