1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ماموت خودرو؛ نماینده رسمی جدید رنو در ایران

ماموت خودرو؛ نماینده رسمی جدید رنو در ایران

27 آذر 1402
  • 0

به گزارش Car.ir، صبح امروز خودروساز فرانسوی رنو به صورت رسمی اعلام کرد که ماموت خودرو را به عنوان شریک تجاری جدید خود در ایران برگزیده است، بر اساس آنچه در اطلاعیه رنو آمده؛ انتخاب گروه ماموت به عنوان نماینده جدید رنو در ایران، با توجه به سابقه طولانی مدت رنو در ایران و در اولویت قرار دادن همیشگی مشتریان (در زمینه نگهداری و خدمات) انجام شده تا پس از این ماموت خودرو وظیفه ارائه خدمات پس از فروش و فروش لوازم یدکی به خودروهای وارداتی رنو را عهده دار شود.

به نظر می‌رسد شرکت رنو با انتخاب ماموت خودرو به عنوان نمایندگی جدید خود، قصد برطرف کردن مشکل دیرینه خدمات پس از فروش محصولاتش در ایران را دارد.

1.webp

در اطلاعیه رنو همچنین آمده: "ماموت خودرو، به عنوان یکی از قطب های  صنعت ایران، تجربه و شایستگی فراوان داخلی و بین المللی در راستای مراقبت از مشتریان، مطابق با استانداردها و اولویت های رنو را دارد. وفاداری ما نسبت به مشتریان با ارائه خدمات پس از فروش و قطعات یدکی اصلی از طریق نمایندگی های رسمی ادامه خواهد یافت."

گروه ماموت به عنوان یکی از متولیان صنعتی ایران شناخته می‌شود و ماموت خودرو به عنوان یکی از زیر مجموعه های این هلدینگ، برای سال‌ها به عنوان نمایندگی محصولات فولکس‌واگن در ایران شناخته شده بود.

2.webp

این شرکت به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ بزرگ و معتبر ماموت، در زمینه واردات و عرضه خودروهای سواری فعالیت دارد. این شرکت که به عنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش خودرو سازان بین المللی از جمله برندهای اروپایی نیز شناخته می‌شود، با توجه به سابقه و استانداردهای بالایی که در این حوزه دارد، از سال ۱۴۰۲ فعالیت خود را به عنوان نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش خودرو های وارداتی برند رنو در ایران و با ارائه خدمات پس از فروش زمینه مناسبی را در راستای توسعه همکاری های مشترک در آینده بنا می نماید.

3.webp

تکیه بر تجربه و سابقه درخشان هلدینگ ماموت در حوزه صنعت، بهره‌گیری از دانش و تخصص فنی برجسته و بهبود فرآیندها در جهت کسب رضایت حداکثری مشتریان، از جمله ویژگی‌های ممتاز این شرکت در حوزه بازار خودرو ایران به شمار می‌رود، که این مهم می‌تواند زمینه ‌ساز آسودگی خاطر مالکان خودروهای وارداتی رنو از بابت دریافت خدمات استاندارد به روز و همچنین قطعات یدکی اصلی در ایران با پشتیبانی شرکت رنواس.آ.اس باشد. 

منبع car.ir


نظرات