جیکو برندی در راستای تقویت و گسترش جهانی
از نیمه دوم سال جاری، جیکو محصولاتی را با طراحی خودروهای آفرود که باطن و امکانات بسیار مدرنی دارند در بازارهای اروپای شرقی، آسیا-اقیانوسیه و آمریکای مرکزی و جنوبی رونمایی کرده است.
از نوامبر سال گذشته که همایشی با حضور اصحاب رسانه در راستای گسترش ارتباطات جهانی برند جیکو در کشور مکزیک برگزار گردید و همچنین معرفی محصولات این برند در کشور آفریقای جنوبی، دریچه ای باز شد تا این خودرو های آفرود مدرن بهتر شناخته شوند و همچنین مدیران این شرکت نیز فیدبک ها و نظرات کاربران و خبره های این صنعت را دریافت کنند.
ارتباطات رسانه ای و راه اندازی برند: JAECOO تحسین جهانی را به دست می آورد
در اواسط نوامبر، در جلسه ای که در کشور مکزیک برگزار شد ارتباط سازنده ای میان برند جیکو و صاحب نظران این صنعت در کشور مکزیک شکل گرفت، همچنین در 23 نوامبر محصولات جیکو در کشور آفریقای جنوبی و شهر رویایی و زیبای کیپ تاون با عنوان سفر به یاد ماندنی معرفی گردیدند و اکثر رسانه ها و کاربران در این کشور معتقد بودند که خودرو جیکو7 دارای ظاهر کلاسیک یک خودرو آفرود و باطن هوشمند یک خودرو مدرن و شهری و کارا است.
بدیهی است که جیکو با بهره گیری از تکنولوژی های نوآورانه و قابلیت های حرکتی داخل و خارج از جاده و همچنین ارتباطات گسترده برای شناساندن برند خود در راستای توسعه جهانی قراردارد.
کیفیت عامل جدابیت و تمایز جیکو
محصولات جیکو در حالی که قابلیت های آفرودی خود را دارند از تکنولوژی های هوشمند نیز بهره می برند. به طور مثال سیستم ARDIS (سیستم اطلاعات همهجانبه) که مختص محصولات جیکو است و عملکرد فوق العاده ای را در قیاس با بسیاری از رقبای برند در بر دارد.
از نظر ایمنی، کلیه خودرو های برند جیکو دارای 5 ستاره کامل ایمنی می باشند که ماحصل طراحی هوشمندانه و ساختار مقاوم بدنه می باشد که در هنگام تصادفات می تواند بسیاری از ضرابت را دفع نماید همچنین نصب سیستم ADAS که یک سیستم هوشیار رانندگی است به ایمنی این خودرو کمک شایانی نموده.
همچنین جیکو با توجه داشتن باطن و تکنولوژی های مدرن خصلت یک شاسی بلند کلاسیک را که دارای توانایی های قابل تحسین در عبور از ناهمواری ها ، شیب ها و سطوح گونانون می باشد در خود حفظ نموده است.
علاوه بر این ها، J7 به تراشه های هوشمند و ویژه ای مجهز گردیده، با نگاه به داخل این خودرو می توان صفحه نمایش بسیار مدرن و بزرگ آن را دید که در کنار سیستم HUD، و تصویربرداری پانوراما ۵۴۰ درجه، به سایر ویژگیهای چندگانه مجهز شده است؛ این فناوریهای هوشمند حس کابین هواپیما را به بیننده القا می کنند.
برند جیکو در نیمه اول سال آینده به بیش از بیست بازار بزرگ بین المللی ورود خواهد کرد که این اتفاق حاصل طراحی مهندسی و تکنولوژی هوشمند این برند است که مطابق با خواسته های نوین بازار های بین المللی توسعه داده شده.
درباره JAECOO
مفهوم برند جیکو از تلفیق کلمه آلمانی "Jäger" و کلمه انگلیسی "Cool" گرفته شده و مفهوم ترکیب یک خودروی شهری و خارج از شهری می باشد، در طراحی و توسعه این برند از یک تیم مجرب و بنام بین المللی که مهندسان ارشد آن از کشور های انگستان، آلمان و چند کشور دیگر می باشند استقاده گردیده تا مفهوم جهانی برند شکل گیرد؛ جیکو با ارایه محصولاتی توانمند و دارای قابلیت بالا که می توانند کاربرد های گوناگونی داشته باشند و در جاده های گونانگون ( چه هموار و چه ناهموار ) مورد استفاده قرار گیرند وارد صنعت خودرو شده است، همچنین درکنار این قابلیت ها برند جیکو به استفاده از انژی های نوین و پاک در محصولات خود نیز می اندیشد تا به عنوان یک برند حهانی همواره خود را ارتقا دهد.