1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. کسب و کار
  4. لوکانو با ماموت خودرو می آید؟

لوکانو با ماموت خودرو می آید؟

3 دی 1402
  • 1

دیروز شایعه شد که برند جدید خودرویی لوکانو در آستانه ورود به بازار ایران است. همه کنجکاو یک سوال هستند، برند جدیدالتاسیس لوکانو که ناگهان خبر آن در بازار خودروی ایران پیچید دقیقا کیست؟

گزارش شده که حساب رسمی شبکه‌های اجتماعی برند لوکانو (Lucano.official) راه اندازی شده و انتظار می‌رود به زودی آخرین اخبار را اعلام کند.

55902_WhatsApp Image 2023-12-24 at 7.08.39 AM.jpeg

همچنین شایع شده که برند لوکانو با گروه ماموت وارد ایران خواهد شد! گروه ماموت به عنوان یک گروه تجاری پیشرو و باتجربه در ایران، برای کیفیت بالا و خدمات پس از فروش حرفه‌ای شناخته می‌شود و محبوبیت و اعتبار بالایی دارد. همزمان این گروه شریک راهبردی رسمی فولکس واگن آلمان در ایران است. منابع بومی گسترده و پلتفرم باکیفیت این گروه حتما حمایت قوی برای گسترش بازار لوکانو در ایران فراهم خواهد کرد.

علاوه بر این، اعلام شده که لوکانو به عنوان یک برند خارج از جاده شهری (آفرودی) با کیفیت بالا موقعیت‌گذاری شده و کاملا با لندرور مقایسه خواهد شد. محصولات آن طیف گسترده‌ای از فناوری‌ها مانند سوخت فسیلی، برقی خالص، هیبریدی و غیره را پوشش خواهد داد تا پوشش ابعادی کاملی از بازارهای فرعی مختلف خودروهای شاسی بلند خارج از جاده را فراهم کند.

78179_WhatsApp Image 2023-12-24 at 7.08.38 AM (2).jpeg

علاوه بر این، اولین مدل لوکانو ممکن است یک شاسی بلند شهری خارج از جاده کوچک باشد. اگرچه اطلاعات خاص محصول هنوز منتشر نشده، اما منابع آگاه می‌گویند این محصول رقیبی جدی برای لندرور اووک خواهد بود و انتظار می‌رود تا اواسط سال 2024 پرده از راز آن در ایران برداشته شود. آیا این شاسی‌بلند جدیدالورود می‌تواند تازه‌واردی موفق باشد؟ لوکانو چه برنامه ای برای رقابت با چشم‌انداز سنتی خودروهای لوکس آفرودی دارد؟ منتظر ورود این برند می‌مانیم.



نظرات

  • Ali Ali (3 دی 1402 ساعت 18:14)

    نمیخاد منتظر بمانید
    این چری اکسپلور 06 هست
    یک سال پیشم معرفی شده
    راز آلود نمیخاد مارکتینگ کنید.