1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. کسب و کار
  4. ماموت خودرو برترین نماینده رنو را رسماً به شبکه خدمات پس از فروش رنو بازگرداند

ماموت خودرو برترین نماینده رنو را رسماً به شبکه خدمات پس از فروش رنو بازگرداند

3 دی 1402
  • 0

اواخر آذر 1402 خبری که حکایت از بازگشت رنو به بازار ایران با نمایندگی رسمی ماموت خودرو را داشت فضای رسانه‌های خودرویی را از آن خود کرد و موجی از امید برای واردات دوبارۀ این برند قدیمی فرانسوی ایجاد شد.

از سوی دیگر با اعلام ماموت خودرو مبنی بر اعطای نمایندگی به شاه‌پری که 5 سال متوالی از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان نهاد بازرسی مورد تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت که مسئولیت ارزشیابی کیفی صنعت خودرو و خدمات پس از فروش و گارانتی را در کشور برعهده دارد، رتبه یک را اخذ کرده است، می‌توان امیدوار بود که دوستداران رنو تجربۀ پشتیبانی سطح بالایی را در خدمات پس از فروش خواهند داشت.

نمایندگی رنو شاه‌پری که در بزرگراه رسالت شرق به غرب، بعد از چهار راه سرسبز، شماره 753 واقع شده است همزمان دارای شوروم مستقل (sales) ، تعمیرگاه مستقل (service) و انبار قطعات یدکی (spare parts) است و با 14 پست کاری و تکنسین‌های مجرب و پیشینه‌ای درخشان، آسودگی خاطر مراجعان را به همراه دارد.

مجموعۀ شاه‌پری بیش از 40 سال سابقه خانوادگی خوش نام و پیشرو در صنعت تولید قطعات خودرو و خدمات خودرویی را دارد و با اجرای سیستم مدیریت یکپارچه وکسب گواهینامه های ISO9001:2015 , ISO10002:2018 , ISO10004:2018 , ISO45001:2018 در چندین دوره موفق به اخذ رتبه اولدر شاخص‌های مختلف کیفیت شده است.

ماموت خودرو نماینده رسمی شرکت فرانسوی رنو در ایران که مسئولیت ارائه خدمات پس از فروش محصولات وارداتی رنو را برعهده گرفته است با انتخاب نمایندگی شاه‌پری قصد دارد تا کارنامۀ ضعیف شرکت نگین خورو در پشتبانی از محصولات رنو در بازار ایران را تکرار نکند و تجربۀ بهتری را رقم بزند.



نظرات