1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اولین تصادف سایبر تراک تسلا در کالیفرنیا

اولین تصادف سایبر تراک تسلا در کالیفرنیا

10 دی 1402
  • 0

یک دستگاه تسلا سایبرتراک با سه سرنشین در اولین تصادف گزارش‌شده این خودرو در کالیفرنیا دچار حادثه شد.

نخستین تصادف وانت برقی تسلا سایبرتراک، صدماتی را نشان می‌دهد که نگرانی‌های ایمنی را در طراحی غیرمتعارف آن و عملکرد آن در تصادفات برانگیخته است.

 تصادف سایبرتراک با یک دستگاه تویوتا کرولا مدل ۲۰۰۹ که یک جوان ۱۷‌ساله راننده آن بود، رخ داد. خوشبختانه راننده سایبرتراک در این حادثه دچار آسیب جدی نشد.

 گشت بزرگراه کالیفرنیا تحقیقات اولیه را انجام داد و گزارش کرد که تویوتا کرولا در حال حرکت به سمت جنوب مسیر بوده که به دلایل نامعلومی به سمت راست پیچیده و پس از برخورد با یک خاکریز، دوباره وارد جاده شده و با سایبرتراک در جهت مخالف مسیر برخورد کرده است.

 با وجود نگرانی‌ها در مورد ایمنی سایبرتراک، تصاویر به اشتراک ‌گذاشته ‌شده، این خودرو خاص تسلا را نسبتاً سالم نشان می‌دهد، در حالی که تویوتا کرولا آسیب قابل‌توجهی در قسمت جلویی متحمل شده است.

 در گزارش پلیس آمده است: تویوتا پس از ورود دوباره به جاده، به مسیر شمال رفته و با یک تسلا سایبرتراک برخورد کرده است. راننده تسلا جراحت جزئی برداشته و از انتقال با آمبولانس خودداری کرده است. هیچ آسیب دیگری گزارش نشده است.

 نکته مهم در گزارش پلیس این است که گفته شده به نظر نمی‌رسد تسلا سایبرتراک در حالت خودران بوده باشد، هر چند که تحقیقات در مورد این حادثه ادامه دارد.



نظرات