1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. اتو اکسپو تهران در انتظار کدام شرکت ها؟

اتو اکسپو تهران در انتظار کدام شرکت ها؟

23 دی 1402
  • 0

نمایشگاه خودرو تهران 1402 از تاریخ 9 الی 15 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

نمایشگاه خودرو تهران را می توان بزرگترین رویداد خودرویی کشور در سال 1402 نامید. همچنین، بیش از یکسال از برگزاری آخرین نمایشگاه تهران گذشته و بنابراین انتظار می رود که خودروسازان و شرکت های واردکننده حضور قدرتمندی در این نمایشگاه داشته باشند.

اما بیایید نگاهی به شرکت کننده های احتمالی نمایشگاه تهران داشته باشیم.

دولتی‌ها و تلاش برای کسب اعتبار

خودروسازان دولتی احتمالا اولین گروه از شرکت کنندگان این نمایشگاه خواهند بود. شرکت ایران خودرو که به تازگی به جمع واردکنندگان نیز پیوسته احتمالا تمرکز خود را روی معرفی شاین مکس خواهد گذاشت. هایما 8S و هایما 7X نیز دیگر سوگولی های این شرکت خواهند بود. همچنین، ممکن است نسخه نهایی محصول جدید ری‌را نیز در غرفه ایران خودرو ببینیم.

گروه خودروسازی سایپا نیز احتمالا به همراه پارس خودرو در این نمایشگاه حاضر خواهد بود. محصولاتی نظیر زوتی DL5، اطلس، سهند و شاهین اتوماتیک را می توان در غرفه سایپا یافت.

خصوصی ها، پای ثابت نمایشگاه ها

خودروسازان خصوصی نیز جزئی جدا ناشدنی از نمایشگاه های خودرو اند. بهمن موتور احتمالا با محصولات جدید خود، فیدلیتی پرستیژ، ریسپکت 2 و پیکاپ G9 به نمایشگاه خواهد آمد. مشاهده غرفه BM Cars و محصولات وارداتی بهمن نیز در کنار محصولات مونتاژی این شرکت قابل انتظار است.

مدیران خودرو نیز که به تازگی برند اکستریم را به بازار معرفی کرده، محصولات لوکس این برند را در کنار محصولات جدید فوینکس و MVM به معرض نمایش عموم خواهد گذاشت.

image_2024-01-13_12-30-29.png

کرمان موتور، مکث موتور، آرین پارس موتور، تیگارد موتور و آمیکو نیز دیگر خودروسازان خصوصی اند که  احتمالا در این نمایشگاه با آن ها ملاقات خواهیم کرد. محصولات برقی کرمان موتور و مکث موتور احتمالا توجهات زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

واردکنندگان خصوصی!

و اما پس از سال ها، در نمایشگاه خودرو تهران 1402 می توانیم انتظار دیدار با شرکت های واردکننده خصوصی را نیز داشته باشیم؛ شرکت KTL، زیر مجموعه کرمان موتور با محصولات هیوندای به نمایشگاه خواهد آمد و رقابت جذابی با کوشا خودرو، نماینده جدید محصولات کیا خواهد داشت.

رقابت قدیمی تویوتا و نیسان را نیز می توان با شرکت های واردکننده این دو برند در تهران مشاهده کرد. معین خودرو، واردکننده تویوتا و شرکت نامی خودرو، نماینده جدید نیسان به احتمال زیاد در این نمایشاه حضور خواهند داشت.

شرکت راسا موتور نیز با محصولات سوزوکی و GAC به شهر آفتاب تهران خواهد آمد.

ماموت خودرو با محصولات جتا نیز می تواند یکی از غرفه های پربازدید نمایشگاه را در اختیار داشته باشد.

خودروهای سنگین در نمایشگاه تهران

اما از غرفه های محصولات تجاری نمی توان غافل شد. در این نمایشگاه باید انتظار حضور آرین دیزل را با محصولات شک‌موتو و جک داشته باشیم. شایان دیزل، آریا دیزل، سروش دیزل، دنیای ماموت و... نیز احتمالا از دیگر شرکت کنندگان این نمایشگاه باشند.

استقبال مناسب از نمایشگاه تهران 1402؟

درحال حاضر هیچ از شرکت ها به صورت رسمی برای حضور در نمایشگاه تهران داوطلب نشده اند. اما با توجه به اهمیت بسیار بالای این نمایشگاه، تیم Car.ir نحوه برگزاری این نمایشگاه را پیش بینی کرده است.

همچنین قابل ذکر است که نمایشگاه خودرو تهران 1402 برای نخستین بار توسط کانون ایران نوین برگزار خواهد شد. براساس پیش بینی ها و با توجه به جمعیت شهر تهران، انتظار می رود که در طول مدت یک هفته ای برگزاری این رویداد، بیش 1.5 میلیون نفر از نمایشگاه تهران 1402 بازدید کنند.

منبع Car.ir


نظرات