1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. کسب و کار
  4. تهیه بلیط قطار مشهد قم در فلای تودی

تهیه بلیط قطار مشهد قم در فلای تودی

28 دی 1402
  • 0

مشهد و قم، هر دو از شهرهای مذهبی ایران هستند که همه‌روزه پذیرای تعداد زیادی مسافر از ایران و سراسر جهان هستند. اگر قصد سفر از مشهد مقدس به قم را دارید، خرید بلیط قطار مشهد قم، بهترین و ارزان‌‌ترین راه سفر به این شهر مقدس است. در ادامه، نکات بیشتری را در رابطه با نحوه خرید بلیط قطار این مسیر، قیمت و انواع بلیط‌ها شرح می‌دهیم. تا پایان همراه ما باشید.

راهنمای خرید بلیط قطار مشهد قم

فلای تودی یکی از بهترین و معتبرترین وب‌سایت‌های فروش بلیط قطار است که با شرکت‌های ریلی مختلفی همکاری دارد؛ بدین ترتیب، انواع بلیط‌ قطارها با امکانات مختلف، در این وب‌سایت به فروش می‌رسند. فرآیند خرید بلیط نیز بسیار ساده است و در عرض کمتر از چند دقیقه، صورت می‌گیرد. جهت تجربه خریدی آسان و ارزان‌تر، مراحل زیر را دنبال کنید.

جست‌وجو بلیط

پس از ورود به وب‌سایت، در قسمت جست‌وجوی بلیط، مبدأ، مقصد، تاریخ حرکت و تعداد مسافران را مشخص کنید. چنانچه‌ قصد رزرو بلیط کوپه دربست را دارید، گزینه "کوپه دربست می‌خواهم" و در‌ صورتی که تمایل به حمل خودرو با قطار دارید، گزینه "حمل خودرو می‌خواهم" را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه جست‌وجو کلیک کنید. پس از چند ثانیه، تمام بلیط‌های قطار مشهد قم، همراه با قیمت نمایش داده خواهند شد.

رزرو بلیط

در ادامه فرآیند خرید، اطلاعات قطار و شرکت ریلی، ساعت حرکت قطار، ورود به ایستگاه‌ها و قوانین استرداد را بررسی کرده و بلیط مدنظر خود را رزرو کنید.

خرید بلیط

جهت نهایی شدن فرآیند ثبت، لازم است که اطلاعات تک‌تک مسافران را وارد کنید و درنهایت، پرداخت را انجام دهید؛ در صورت موفقیت‌آمیز بودن پرداخت، پیغامی مبنی بر دریافت بلیط الکترونیکی از طریق ایمیل دریافت می‌کنید. سپس می‌توانید نسبت به دانلود بلیط خود اقدام کنید.

2.jpg

مزایای خرید بلیط از فلای تودی

همان‌طور که در قسمت قبلی اشاره کردیم، خرید بلیط قطار مشهد به قم، تنها با چند کلیک ساده و در کمتر از یک دقیقه امکان‌پذیر است. خرید آسان و اینترنتی بلیط‌ها را می‌توان یکی از مهم‌ترین مزایای خرید بلیط از فلای تودی در نظر گرفت؛ چراکه دیگر نیازی به مراجعه حضوری به باجه‌های فروش بلیط نخواهد بود. از دیگر مزایای خرید بلیط از این وب‌سایت اینترنتی معتبر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

تجربه خریدی ارزان و مقرون‌به‌صرفه

یکی دیگر از مزایای خرید بلیط از فلای تودی، تجربه خریدی ارزان و به‌صرفه است؛ چراکه این مجموعه با شرکت‌های ریلی مختلف همکاری دارد. با وارد‌کردن مبدأ مشهد و مقصد قم، انواع بلیط‌های این مسیر برای شما، به ترتیب قیمت، نمایش داده می‌شود. با مقایسه خدمات و امکانات هر یک، می‌توانید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

انتخاب و خرید بلیط کوپه‌ای یا اتوبوسی

قطارهای مسافربری مسیر مشهد قم در دو نوع کوپه‌ای یا سالنی وجود دارند که بسته به ترجیح خود، می‌توانید کوپه‌های ۴ یا ۶ نفره و یا صندلی‌های عادی در سالن، رزرو کنید.

امکان مقایسه خدمات

یکی دیگر از خدمات بی‌نظیر فلای تودی، امکان بررسی اطلاعات کامل بلیط، شرکت راه‌آهن، قیمت و سایر جزئیات است که به شما در جهت داشتن خریدی ایده آل کمک می‌کند.

استفاده از تقویم قیمتی

با کمک ابزار تقویم قیمتی می‌توانید هزینه بلیط قطار مشهد به قم را در تاریخ‌های نزدیک به تاریخ دلخواه خود، مشاهده کنید. این مزیت به شما کمک می‌کند تا درنهایت، بلیطی ارزان‌تر خریداری کنید.

3.jpg

انواع قطارهای مسیر مشهد قم

با توجه به میزان تردد بالای مسیر ریلی مشهد قم، شرکت‌های زیادی در این مسیر فعالیت می‌کنند که شناخت بهترین آن‌ها، به تجربه سفری راحت کمک می‌کند. در ادامه، این شرکت‌ها را معرفی و خدمات آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

قطار فدک

فدک نام یکی از قطارهای باکیفیت و هتلی مسیر مشهد قم است که خدمات خود را در کلاس‌های مختلف عصرانه، اکونومی، بیزینس و ویژه ارائه می‌‌دهد؛ بدین ترتیب، با توجه به بودجه خود می‌توانید بلیط سفر را تهیه کنید. هر کوپه این قطار، چهار تختخواب دارد که محیطی مناسب برای استراحت، تماشای فیلم و مطالعه است. همچنین، در هر واگن قطارهای این شرکت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی برای استفاده مسافران قرار دارد. به‌طور‌کلی، امکانات کوپه‌ قطارهای فدک، به نحوی است که مسافران بیشترین رضایت را از سفر خود داشته باشند.

قطار غدیر

رزرو بلیط‌های قطار غدیر به آن دسته از مسافرانی توصیه می‌شود که همواره به دنبال خرید گزینه‌های مناسب و مقرون‌به‌صرفه هستند. توجه داشته باشید که باوجود اقتصادی بودن قیمت‌ها، خدمات ارائه‌شده به مسافران نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

قطار نوین

قطارهای نوین ازجمله قطارهای زیرمجموعه شرکت رجا هستند که در چند سال اخیر به ناوگان ریلی کشور پیوسته‌اند. کوپه‌های این قطار به دلیل نوساز بودن، شرایط بسیار مطلوبی دارند و خود قطار نیز امکانات مختلفی را به مسافران ارائه می‌دهد. چنانچه راحتی سفر برای شما در اولویت است، انتخاب قطارهای نوین، گزینه ایده آلی خواهد بود.

قطار زمرد

قطار ريل سير كوثر، یکی دیگر از بهترین قطارهای مسیر مشهد قم است که همانند قطارهای فدک، امکانات خوب هتلی به مسافران ارائه می‌دهد؛ ازجمله امکانات این قطارها می‌توان به سیستم‌های صوتی و تصویری، تهویه مطبوع، عایق‌بندی (در برابر رطوبت، سرما، گرما و سروصدا)، پذیرایی رایگان میان وعده و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در هر واگن، اشاره کرد.

قیمت خرید بلیط مشهد قم

قیمت خرید بلیط قطار مشهد قم به عوامل مختلفی نظیر، شرکت ریلی ارائه‌دهنده بلیط، تعداد ستاره‌های قطار، زمان خرید بلیط و درخواست خدماتی همچون، کوپه اختصاصی یا حمل خودرو، بستگی دارد. برای تجربه خریدی ارزان‌تر می‌توانید از فیلتر قیمت وب‌سایت فلای تودی استفاده کنید. با اعمال این فیلتر، قیمت‌ها به ترتیب ارزان‌ترین به گران‌ترین، نمایش داده خواهند شد که با توجه به ویژگی‌های هر یک، می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را برای سفر خود خریداری کنید.

فلای تودی چه خدمات دیگری ارائه می‌دهد؟

از دیگر خدمات فلای تودی که آن را به محبوب‌ترین وب‌سایت خرید اینترنتی بلیط تبدیل کرده است، می‌توان به امکان خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی، دریافت ویزا گردشگری و امکان رزرو بهترین هتل‌های داخلی و خارجی با بهترین قیمت‌ها، اشاره کرد. با دریافت این خدمات، سفری بی‌نظیر و لذت‌بخش در انتظار شما خواهد بود. آیا تا‌به‌حال از خدمات متنوع این وب‌سایت اینترنتی استفاده کرده‌اید؟



نظرات