1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. کسب و کار
  4. قیمت ویژه برای خرید گریس بهران یاقوت ep 3

قیمت ویژه برای خرید گریس بهران یاقوت ep 3

30 دی 1402
  • 0

چکیده: گریس بهران یاقوت ep 3 یکی از محصولات کاربردی با قیمت مناسب در حجم های مختلف برای روانسازی انواع دنده های صنعتی و مرکزی است. برای خرید و استعلام قیمت گریس بهران یاقوت می توانید از طریق وبسایت فیدار اویل اقدام نمایید.

گریس بهران یاقوت ep 3 یکی از گریس های کاربردی و پر فروش شرکت بهران است. کاربرد اصلی این گریس، روانکاری انواع دنده های صنعتی و مرکزی است. ویژگی های منحصر به فرد موجود در گریس بهران که در ادامه به آن پرداخته می شود، این گریس را به یکی از پر طرفدار ترین گریس های موجود در بازار تبدیل کرده است. به طوری که برای استفاده در اکثر قطعات و تجهیزات صنعتی مناسب بوده و رضایت مصرف کننده را به همراه دارد. اگر شما هم کنجکاو هستید تا با این ویژگی ها آشنا شوید با ما همراه باشید.

معرفی گریس بهران یاقوت ep 3

گریس بهران یاقوت ep 3 یک گریس نسوز چند منظوره با کیفیت عالی است. صابون لیتیم و مواد افزودنی مرغوب، مواد تشکیل دهنده این محصول هستند. این گریس برای روانکاری در انواع یاتاقان های ماشین آلات و دنده ها در شرایط بسیار سخت دمایی در محدوده منفی ۲۰ تا ۱۲۰ درجه سانتی گراد و آب بندی پمپ ها کاربرد دارد. این گریس بافت نرم، الیاف کوتاه و تاییدیه از شرکت آلمانی MAN دارد.

همانطور که از اسم گریس بهران یاقوت ep 3 مشخص است، یکی از مواد افزودنی در این گریس، ترکیبات کاهش دهنده اثر فشار (EP) است. این ترکیب تحمل بار بسیار عالی دارد. در ادامه برای آشنایی بیشتر با مواد تشکیل دهنده این محصول توضیحاتی ارائه می شود.

گریس لیتیوم چیست؟

هر گریس از ۳ بخش اصلی روغن، غلیظ کننده و مواد افزودنی تشکیل شده است. کار اصلی روغن، روانکاری دینامیکی است. غلیظ کننده ویژگی های فیزیکی گریس را تعیین می کند و افزودنی ها باعث افزایش خواص عملیاتی گریس می شوند.

لیتیوم نوعی غلیظ کننده است. وظیفه غلیظ کننده ایجاد ساختاری برای نگه داشتن روغن در جای خود و آزاد سازی مقادیر کم روغن، هنگام کار است. بسته به کاربرد گریس، انواع مختلفی از غلیظ کننده ها یا قوام دهنده ها وجود دارند. دما، رطوبت و سرعت، عوامل تعیین کننده در انتخاب نوع غلیظ کننده هستند. اما به طور کل استفاده از لیتیوم در گریس یکی از انتخاب های محبوب است.

EP در گریس به چه معناست؟

EP مخفف Extreme Pressure است. این اصطلاح برای روانکارهایی که تحت شرایط بار بالا کار می کنند، استفاده می شود. یکی از دلایل اضافه کردن افزودنی های مختلف به گریس، ایجاد قابلیت بارگذاری بار بالا یا عملکرد EP است. گریس بهران یاقوت ep 3 تولید شده بر پایه صابون لیتیومی و با دارا بودن افزودنی EP در برابر سایش، زنگ زدگی و شست و شوی آب مقاوم بوده در نتیجه باعث افزایش طول عمر دستگاه و قطعات می شود.

آیا NLGI همان EP است؟

photo_2024-01-20_11-09-33.jpg

NLGI در گریس مخفف National Lubricating Grease Institute که معادل فارسی آن انستیتو ملی گریس های روانکار است. این انستیتو گریس ها را براساس سفتی (consistency) طبقه بندی می کند. در این طبقه بندی به هر گریس یک عدد نسبت داده می شود که نشان دهنده میزان سفتی آن است.

با توجه به توضیحات بالا، گریس بهران یاقوت ep 3 گریسی با درجه ۳ از NLGI است که افزودنی های فشار شدید (EP) به آن اضافه شده است. درجه ۳ در این گریس نشان دهنده حداکثر محافظت در برابر نفوذ آب یا آلاینده های جامد است.

مزایا گریس بهران یاقوت ep 3

این محصول با کیفیت بالا و پایداری مکانیکی مناسب، ظرفیت حمل بار و محافظت در برابر خوردگی دارد. در ادامه لیستی از مهم ترین مزایا گریس بهران یاقوت ep 3 آورده شده است.

  • چسبندگی عالی به فلزات

  • قابلیت پمپاژ بالا در سیستم های متمرکز

  • توانایی تحمل بار عالی

  • خواص عالی برای تحمل فشار

  • توانایی بالا در برابر سایش و خوردگی

  • ظرفیت بالا برای جابه جایی آب

  • عمر بالا در محیط های مرطوب

  • کاهش سایش زیر بار سنگین، شوک و لرزش

  • محافظت از قطعات در برابر زنگ زدگی و خوردگی در مجاورت آب

  • دارای ثبات بسیار خوب

  • گستره دمایی وسیع (منفی ۲۰ درجه سانتی گراد تا ۱۲۰ درجه سانتی گراد)

  • نقطه چکه بالا

  • مقاوم در برابر اکسیداسیون

کاربرد گریس بهران یاقوت

توصیه می شود از گریس بهران یاقوت به عنوان روانکار در انواع تجهیزات و ماشین آلات صنعتی در شرایط سخت و گستره دمایی وسیع (از منفی ۲۰ درجه سانتی گراد تا ۱۲۰ درجه سانتی گراد) استفاده شود.

این محصول برای استفاده در انواع چرخ دنده ها، یاتاقان های ماشین آلات یا به عنوان روانکار در قطعاتی که در معرض سایش و خوردگی قرار دارند و در شرایط بسیار سخت و آب بندی پمپ ها مناسب است.

گریس بهران یاقوت با داشتن EP درجه ۳ بیشترین کاربرد را در سیستم های تحت نفوذ آب دارد و بیشترین درجه حفاظت را ایجاد می کند. هر چه درجه EP کمتر باشد قدرت حفاظت در برابر آب کمتر می شود. بنابراین این گریس برای وحفاظت حداکثری در برابر آب و آلاینده های جامد مناسب است.

بسته بندی گریس بهران یاقوت ep 3

در حال حاضر بسته بندی گریس بهران یاقوت ep 3 در بازار شامل ظرف های ۱۰ پوندی، ۳۵ پوندی، ۵۵ کیلوگرمی و بشکه ۱۸۰ کیلوگرمی است.مصرف کنندگان می توانند بسته به نیاز خود بسته بندی مورد نظر را انتخاب و خریداری کنند.

خرید گریس بهران یاقوت ep 3

این محصول جز انواع پر فروش برند بهران است و قیمت مناسبی دارد. برای خرید گریس بهران یاقوت ep 3 می توانید به سایت بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل به نشانی fidaroil.com مراجعه نمایید. سایت فیدار اویل دارای انواع مختلفی از محصولات برای استفاده در صنایع و مصارف خانگی اعم از روغن صنعتی، روغن گیربکس، ضد یخ و ضد جوش است.



نظرات