1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. مزایده 56 دستگاه خودرو لوکس اروپایی

مزایده 56 دستگاه خودرو لوکس اروپایی

9 بهمن 1402
  • 0

با اعلام رئیس سازمان اموال تملیکی، مزایده 56 خودرو اروپایی تا پایان بهمن ماه در گمرک تهران انجام خواهد شد.

مهدی اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد در بازدید از انبار متروکه گمرک تهران درباره 56 خودروی رسوبی در این گمرک گفت: 56 خودروی وارداتی از نشان‌های تجاری معتبر و با قیمت‌های میلیاردی در انبار متروکه‌ای در گمرک تهران به حال خود رها شده است در صورتی که سرمایه این کشور است و باید هرچه زودتر سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی آنها را به مزایده بگذارد.

وی افزود: سازمان ملی استاندارد برای تاییدیه استاندارد این خودرو‌ها چک سفید امضا می‌دهد که مشکلی از لحاظ استانداردی ندارند و جزء خودرو‌هایی نیستند که متوقف شوند و هر چقدر توقف آنها در انبار متروکه گمرک به طول انجامد به آنها آسیب جدی وارد می‌شود و هرچه زودتر باید در چرخه اقتصاد قرار بگیرد.

در ادامه بازدید رئیس سازمان ملی استاندارد از خودرو‌های دپو شده در انبار متروکه شماره 15 گمرک تهران، آقای اسلام پناه در تماس تلفنی با آقای عبدالمجید اجتهادی رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی درباره تعیین تکلیف این خودرو‌ها گفتگو کرد.

برای این 56 خودروی انباشت شده در انبار متروکه گمرک که از خودرو‌های باکیفیت هستند تا پایان ماه جاری (بهمن 1402) مزایده ویژه برگزار می‌شود تا دیگر این خودرو‌ها در سوله اموال تملیکی نباشد.

وی ادامه داد: از آنجایی که خودرو‌ها از نوع باکیفیت اروپایی هستند رسوب بیشتر آنها در گمرک آسیب جدی به آنها می‌رساند که در مراحل بعدی هزینه‌های زیاد را به همراه خواهد داشت.

 اسلام پناه گفت: با توجه به ارزش قیمتی، این خودرو‌ها می‌توانند منابع و سرمایه خوبی برای کشور باشد که به چرخه اقتصاد کمک کند همچنین آقای اجتهادی قول داد که تا پایان بهمن در مزایده فوق العاده تکلیف این خودرو‌ها را روشن کند.



نظرات