1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. خبر خوب به مشتریان دیما دیزل در حاشیه اتو اکسپو تهران 1402

خبر خوب به مشتریان دیما دیزل در حاشیه اتو اکسپو تهران 1402

14 بهمن 1402
  • 0

شرکت دیما دیزل، یکی از زیرمجموعه های گروه صنعتی ماموت یکی از شرکت کنندگان نمایشگاه خودرو تهران 1402که توسط کانون ایران نوین در محل نمایشگاه های شهر آفتاب برگزار می شود است که با محصولات سنگین و تجاری به این نمایشگاه آمده است.

دیما دیزل که عرضه کننده کامیون ها و کشنده های برند دیما است، در چهارمین روز اتو اکسپو تهران خبری خوب به مشتریان خود داد.

محصولات دیما تاکنون از گارانتی دو ساله یا 200 هزار کیلومتری بهره می بردند، اما با اعلام این شرکت، من بعد گارانتی محصولات دیما به 3 سال یا 300 هزار کیلومتر افزایش یافته است.

مرضیه ملکی مدیر فروش و بازاریابی گروه دیما در گفت‌وگویی درباره دلایل این افزایش گارانتی، اظهار کرد: ما از زمان شروع فعالیت و عرضه ديما هميشه شعارمان اين بود كه اين محصول، باكيفيت‌ترين محصول بازار است و گزارش‌های سازمان بازرسی استاندارد ایران نیز این موضوع را تایید میکند، طبق آديت سازمان ISQI که هر فصل محصولات انجام مي‌شود، همه محصولات مایان بالاترين رده كيفيت را دارند، این گزارشات در بخش خدمات پس از فروش هم تایید کننده موفقیت دیما در ارایه خدمات پس از فروش مناسب است که در آخرین رتبه بندی توانستیم رتبه دوم را به خودمان اختصاص دهيم. ملکی ادامه داد: به همین دلایل و در راستی تکریم مشتریان طي مذاكراتي كه با شركت مادر داشتيم و بررسي‌هايي كه انجام شد، تصميم گرفتيم براي رضايت مشتري ها، مدت زمان گارانتي‌ ها را افزايش دهيم. او درباره افزایش هزینه ها با افزایش مدت زمان گارانتی بیان کرد: با توجه به كيفيت محصول، تصميم به افزايش سقف گرفتيم و اين هزينه را شركت پذيرفته‌است، صرفا فقط به خاطر رضايت مشتريان حقوقي و حقيقي. به گفته وی، این افزایش مدت زمان گارانتی شامل تمامی محصولات می شود و جزئیات دقیق در آینده اعلام می‌شود. وی همچنین درباره وضعیت تامین قطعات بیان کرد: سياست مديريت شركت از روز نخست تامین قطعات پیش از عرضه خودرو بوده است، یعني پيش از اين‌كه محصولی را به بازار عرضه كنيم، همکاران ما در دیما ديزل، سفارش‌گذاري قطعات، چه تندگردش و چه كندگردش را انجام دادند و پيش از عرضه محصول، قطعات تامین شده است و به هيچ عنوان در تامين قطعاتمان مشكلي نداريم.

منبع Car.ir


نظرات