1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. حضور تیگارد موتور در نمایشگاه خودرو کرمان با محصولات جدید

حضور تیگارد موتور در نمایشگاه خودرو کرمان با محصولات جدید

18 بهمن 1402
  • 0

نمایشگاه خودرو کرمان از روز گذشته افتتاح شد. درب های این نمایشگاه تا تاریخ 20 بهمن ماه از ساعت 15 الی 20 برای بازدیدکنندگان باز است.

شرکت تیگارد موتور نیز در این نمایشگاه حضور یافته و دو محصول خود، یعنی تیگارد X35 و پیکاپ تیگارد L7 را برای مردم کرمان به نمایش درآورده است.

پیکاپ L7 یکی از بازیگران جدید بازار پیکاپ های چینی در کشور است که در هفته گذشته برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو تهران 1402 رونمایی شد. هم اکنون این پیکاپ به غرفه تیگارد موتور در نمایشگاه کرمان نیز رسیده است.

27.webp

تیگارد L7 یک پیکاپ با چهره ای شبیه به پیکاپ های آمریکایی است. این خودرو از یک موتور 2.4 لیتری تنفس طبیعی بهره می برد که توانایی تولید 150 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور را دارد و نیروی خودرو را از طریق یک گیربکس 5 دنده دستی به هر چهار چرخ منتقل می کند.

در حال حاضر تیگارد موتور از نسخه لو آپشن پیکاپ L7 رونمایی کرده اما بزودی نسخه فول آپشن این خودرو با گیربکس اتوماتیک نیز به بازا عرضه خواهد شد.

28.webp

تیگارد X35، کراس اور کوچک شهری تیگارد موتور نیز دیگر محصولی که در این نمایشگاه حضور دارد. تیگارد موتور به تازگیاز نسخه پرایم این خودرو نیز رونمایی کرده که مجهز به آپشن هایی نظیر دوربین 360 درجه و درب صندوق برقی است.

منبع Car.ir


نظرات