1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. کسب و کار
  4. برج پرچم سپهر صنعت آداک نگین کارخانه های تولید خودرو

برج پرچم سپهر صنعت آداک نگین کارخانه های تولید خودرو

14 اسفند 1402
  • 0

سپهر صنعت آداک، یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید برج و دکل پرچم است که با شرکت‌های خودروسازی بزرگ همکاری دارد. برج پرچم 40 متری در شرکت سایپا و برج پرچم 60 متری در شرکت زامیاد، دو نمونه برج بزرگ این شرکت هستند که به این شرکت‌ها کمک کرده‌اند تا ابهت و شکوه خود را نشان دهند. این برج‌ها از بزرگترین برج‌های ایران هستند که توسط این دو شرکت خودروسازی نصب شده‌اند و این موضوع باعث ارتقای جایگاه برند آنها شده است.

 

سپهر صنعت آداک یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌هایی است که در زمینه تولید برج پرچم و دکل پرچم فعالیت دارد و شرکت‌های خودروسازی بزرگی با این شرکت همکاری کرده‌اند. برج پرچم 40 متری سپهر صنعت آداک که در شرکت سایپا یدک نصب شده است و برج پرچم 60 متری سپهر صنعت آداک که در شرکت زامیاد قرار دارد، دو نمونه از بزرگ‌ترین پروژه‌های این شرکت هستند که توانسته‌اند به این برندها کمک کنند تا ابهت و شکوه خود را به رخ بکشند. درواقع، این برج‌ها از بزرگ‌ترین برج‌های ایران هستند که این دو شرکت خودروسازی آن‌ها را نصب کرده‌اند و توانسته‌اند جایگاه برند خود را ارتقا دهند. سپهر آداک با خدماتی که ارائه می‌دهد، می‌تواند پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشد و همین امر باعث شده است که نام این برند، به‌عنوان یک برند مهم برای نصب انواع دکل پرچم شناخته شود.

 

چرا باید سپهر صنعت آداک را انتخاب کنیم؟

سپهر صنعت آداک خدمات گسترده‌ای را به کسانی که می‌خواهند برج پرچم بسازند، ارائه می‌دهد و می‌تواند پروسه ساخت این برج را به یک مسیر ساده تبدیل نماید.

مشاوره‌های تخصصی

انواع برج پرچم سپهر صنعت آداک که شما در رزومه این شرکت مشاهده می‌کنید، همگی براساس مشاوره‌های تخصصی کارشناسان این مرکز با کارفرمایان ساخته شده‌اند و مراحل متعددی را پشت سر گذاشته‌اند. این بخش دقیقا همان نقطه تمایز سپهر صنعت آداک با شرکت‌های دیگر است. این برند نظرات کارفرما را به‌عنوان شالوده اولیه کار می‌پذیرد؛ سپس در هر مرحله، متخصصان با در نظر گرفتن موارد متعدد و لازم، کار را توسعه می‌دهند تا در پایان محصولی که تولید می‌شود، بی‌نظیر و بی‌همتا باشد.

پشتیبانی منظم

در تمام مدتی که برج‌های پرچم، در حال ساخت هستند، تیم‌های تخصصی به فراخور هر مرحله‌ای از ساخت برج، پشتیبانی‌های لازم را از سفارش‌دهنده به عمل می‌آورند و همین تعامل باعث می‌شود تا هیچ‌گونه مشکل یا برگشتی در کارهای تولیدی توسط برند سپهر صنعت آداک وجود نداشته باشد و کارفرما نیز در جریان روند تولید قرار بگیرد.

تولید برج‌های پرچم با مقاومت بسیار بالای در سپهر صنعت آداک

بهتر است بدانید، مقاومت و کیفیت یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که در زمان تهیه این برج‌ها باید به آن توجه داشته باشید. برج‌های سپهر آداک همگی از آلیاژهای برتر ساخته می‌شوند و مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل محیطی دارند. فولاد یکی از بهترین متریال‌هایی است که در ساخت این برج به‌کار می‌رود. این آلیاژ هرگز دچار پوسیدگی نمی‌شود و بدنه آن بسیار مقاوم است. همین امر باعث شده است که طول عمر برج‌های پرچم به میزان زیادی افزایش پیدا کند.

2.jpg

قابلیت ثبت سفارش برج‌های پرچم در ابعاد دلخواه

شاید اکنون این سوال برای شما به‌وجود بیاید که ارتفاع این برج‌ها یا دکل‌ها چقدر است. بهتر است بدانید، این دکل‌ها از ارتفاع 6 تا 70 متری قابل‌سفارش هستند و شما با‌توجه‌به اهداف، بودجه و موارد دیگر یکی از آن‌ها را سفارش می‌دهید. شرکت سپهر صنعت آداک در این زمینه، هیچ‌گونه محدودیتی ندارد و مشاوران ما می‌توانند اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

توجه به قوانین و استانداردها در اجرای برج‌های پرچم

یکی از نگرانی‌های عمده کسانی که می‌خواهند برج پرچم سفارش دهند، دراین‌باره است که آیا ممکن است این دکل دچار خمش شود. بهتر است بدانید ساخت دکل باید براساس محاسبات و استانداردهای مشخصی صورت گیرد تا بتواند در ارتفاع‌های بلند به‌صورت استوار قرار گیرد و دچار خمش نشود. مهندسان باتجربه‌ای که در سپهر صنعت آداک حضور دارند، به استانداردها پایبند هستند و تمامی برج‌ها و دکل‌ها براساس جدیدترین استانداردها تولید می‌شوند.

خدمات پس از نصب

پس‌از‌آنکه نصب برج پرچم توسط این برند انجام شد، کار به اتمام نمی‌رسد. در این مرحله، کارشناسان خدمات پس‌از فروش، کار خود خود را آغاز می‌کنند و پلن‌های مناسب برای نگهداری از برج پرچم را در اختیار سفارش‌دهندگان قرار می‌دهند. همچنین، بازدید دوره‌ای، تعمیرات در صورت نیاز و موارد دیگر ازجمله خدماتی هستند که این تیم با بررسی به سفارش‌دهندگان ارائه می‌دهد.

امکان سفارش همزمان برج نوری و برج پرچم در سپهر صنعت آداک

برج نوری یکی از مهم‌ترین محصولاتی است که بسیاری از شرکت‌های خودروسازی به‌دنبال آن هستند. این برج می‌تواند فضا را در محیط روشن کند و امنیت محیط را افزایش دهد. استفاده از برج نوری در کنار برج‌های پرچم، گزینه‌ای است که صنایع به فراخور نیازهای خود می‌توانند مدنظر قرار دهند و از ویژگی‌های آن بهره‌مند شوند. سپهر صنعت آداک این شرایط را برای شما به‌وجود آورده است تا این دو محصول را هم‌زمان با یکدیگر سفارش دهید. همچنین، برج‌های نوری که در این شرکت به فروش می‌رسند، تنوع بسیار زیادی دارند و شما می‌توانید انواع برج‌های نوری سیار، استادیومی، تلسکوپی را خریداری کنید.

اهمیت استفاده از برج‌های پرچم

صنایع برای اهداف گوناگونی از برج پرچم استفاده می‌کنند؛ اما یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث شده است تا صنایع مختلف به سمت استفاده از این برج کشیده شوند، ابهت و شکوهی است که استفاده از آن در محیط به‌وجود می‌آورد. درواقع، زمانی‌که برج‌های پرچم در محوطه نصب می‌شوند، یادآوری می‌کنند که این محل یک محل معتبر است که می‌توان به آن اعتماد داشت و این مسئله برای کسانی که به‌دنبال برندسازی هستند، اهمیت زیادی دارد. دلیل دیگر استفاده از برج‌های پرچم این است که آن‌ها می‌توانند ازلحاظ بصری، زیبایی‌ زیادی را به محیط اضافه کنند.

3.jpg

سپهر صنعت آداک، نامی که می‌توان به آن اعتماد داشت!

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد برج پرچم سپهر صنعت آداک در اختیار شما قرار دهیم. همان‌طورکه متوجه شده‌اید، ساخت اصولی و استاندارد برج‌های پرچم، اهمیت زیادی دارد و پروژه‌های اجراشده در کارخانه‌های سایپا و زامیاد توسط شرکت سپهر صنعت آداک، نشان‌دهنده قدرت این صنعت است؛ بنابراین، شما می‌توانید به‌راحتی به این شرکت اعتماد داشته باشید. تیم فنی و کارشناسان فروش این شرکت، مشاوره‌های لازم را جهت خرید در اختیار شما قرار می‌دهند. برای این منظور، می‌توانید به سایت این شرکت به نشانی ssa.co.ir مراجعه نمایید.



نظرات