1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. رونمایی از آئودی Q4 E-Tron، کراس اور برقی لوکس وارداتی جدید بازار

رونمایی از آئودی Q4 E-Tron، کراس اور برقی لوکس وارداتی جدید بازار

14 اسفند 1402
  • 0

شرکت آئودی، ییکی از شرکت های خودروسازی کشور آلمان و زیرشاخه لوکس ساز گروه خودروسازی فولکس واگن است. این شرکت به طراحی و ساخت محصولات اسپرت و لوکس با کیفیت بالا مشهور است. با این حال، آئودی به دلایل مختلف هرگز نتوانسته در ایران به موفقیت چندانی دست پیدا کند.

b l  (2) copy.jpg

در واقع، در سال های آزادی واردات، محصولات آئودی به تعداد انگشت شمار و توسط شرکت های گمنام وارد بازار ایران شد و به علت خدمات پس از فروش ضعیف، این خودروها به توفیق چندانی در بازار پیدا نکردند.

b l  (2) copy.jpg

اما آئودی بازگشته است! این بار با نادین خودرو، نمایندگی جدید آئودی که امشب در مراسمی اقدام به رونمایی از اولین محصول خود، آئودی Q4 E-Tron کرد.

آئودی Q4 E-Tron یک کراس اور برقی است که در سال 2021 به بازارهای جهانی معرفی شده است. این خودرو نسخه های مختلفی دارد که تفاوت آن ها در قدرت موتور، آپشن ها و سیستم انتقال قدرت است.

b l  (2) copy.jpg

اما نسخه معرفی شده توسط نادین خودرو، آئودی Q4 E-Tron 40 است که از یک موتور برقی 204 اسب بخاری با 310 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. باتری این خودرو نیز از نوع 82 کیلووات ساعتی است که می تواند تا 600 کیلومتر رنج پیمایش در اختیار راننده قراردهد. سیستم انتقال قدرت این خودرو نیز از نوع دیفرانسیل عقب است.

b l  (2) copy.jpg

منبع Car.ir


نظرات