1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. بازدید از اکسل 30 هزار ام‌وی‌ام X55؛ فراخوان سراسری مدیران‌خودرو

بازدید از اکسل 30 هزار ام‌وی‌ام X55؛ فراخوان سراسری مدیران‌خودرو

17 اردیبهشت 1403
  • 1

10 روزی از حادثه جدا شدن اکسل خودروی ام وی ام X55 گذشته و هم‌اکنون مدیران خودرو اقدام به فراخوان تمامی 30 هزار دستگاه موجود از این خودرو در کشور برای بازدید اکسل عقب نموده است.

به گزارش Car.ir، مدیران خودرو علت تاخیر در انتشار این فراخوان را "ایجاد ساختارهای لازم جهت فرایند بررسی فنی خودروهای واقع در تهران و شهرستان‌ها، آن هم در ابعادی گسترده و هماهنگی‌های لازم و برنامه‌ریزی برای برگزاری هر چه بهتر این فراخوان" اعلام کرده که البته تا حدی قابل قبول تلقّی می‌شود، چرا که اگر مدیران خودرو در اجرای این فراخوان سراسری موفق باشد، به نوعی با اولین فراخوان رسمی عمومی کشور برای یک خودرو، دراین مقیاس روبرو خواهیم بود.

روابط عمومی مدیران خودرو دلیل این فراخوان سراسری را "ایجاد آرامش در میان خریداران مدل ایکس 55 پرو" عنوان کرده و ادعا می‌کند " تعداد کمی از خودرو‌های تولیدی نیاز به بررسی اکسل عقب دارند" با این حال "جهت رفع دغدغه‌مندی و تمامی شبهات پیش آمده و همچنین ایجاد حس آرامش برای خریداران این محصول" تمامی خودروهای ایکس 55 پرو را مورد بررسی قرار خواهد داد و امنیت محصولات تولیدی و سلامت خریداران را بالاترین اولویت و خط قرمز خود می‌داند.


خلاصه‌ای از حادثه کنده شدن اکسل ایکس55 در جاده قم اصفهان:
هفتم اردیبهشت‌ماه 1403 انتشار ویدیویی از کنده شدن اکسل عقب یکی از خودرو‌های ایکس 55 پرو در جاده قم به اصفهان خبرساز شد؛ همزمان خبر از حوادث مشابهی برای چند مدل دیگر از این خودروساز در برخی دیگر از بازارهای فعال خود مانند مالزی و آفریقا رسید. فراخوانی که در کشور مالزی از جانب این خودروساز منتشر شد، اشاره به وجود ایراد در یکی از پارت نامبرهای تولیدی این خودروها داشت؛
موردی که هم‌اکنون مدیران خودرو نیز تایید می‌کند و اشاره دارد که تعداد اندکی از آن در بازار ایران به فروش رفته است.
طبق ادعای مدیران خودرو، پس از این اتفاق مدیران ارشد شرکت به دنبال افراد حادثه دیده و علت حادثه برآمدند و پس از گذشت یک روز، مالک خودرو حادثه دیده شناسایی شده است.

مدیران خودرو پس از بررسی خودروی حادثه دیده، عنوان کرد:
"این خودرو در سال گذشته تصادفی از قسمت عقب خودرو داشته که برای رفع مشکل آن به نمایندگی‌های اصلی شرکت مراجعه نکرده و مشکل به وجود آمده در حادثه تصادف در تعمیرگاه‌های فرعی مورد بررسی قرار گرفته است؛ با این وجود نمایندگان مدیران خودرو با پیگیری‌های انجام شده و بررسی شرایط افراد حاضر در خودرو، به عیادت تنها مصدوم این حادثه در بیمارستان رفتند و از خانواده ایشان دلجویی کردند".
این شرکت در ادامه نیز افزود: " در راستای تکریم مشتریان و جبران خسارت وارده به این خانواده، متعهد به پرداخت هزینه‌های درمانی فرد حادثه دیده و جایگزین یک خودروی نو با خودروی حادثه‌دیده خواهد بود".



جزئیات برگزاری فراخوان بزرگ ایکس 55 پرو:

• مدت زمان اجرای طرح 20 روز از مورخ 18/02/1403 الی 06/03/1403 خواهد بود.
• روزهای جمعه روز کاری برای تمامی نمایندگان می باشد.
• ساعات کاری اجرای طرح مذکور از ساعت 08:00 الی 20:00 هر روز خواهد بود.
• تمامی نمایندگان ام وی ام و فونیکس مشمول طرح خواهند بود.
• این طرح کاملاً رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای نباید از مشتریان دریافت گردد.
• تمامی خودروهای ایکس 55 پرو مشمول طرح بوده و بررسی مربوطه باید صورت گیرد.
لازم است تمامی خودروهای مشمول طرح در همان روز پذیرش بررسی و در صورت عدم وجود مشکل ایمنی نسبت به تحویل خودرو به مشتریان اقدامات لازم صورت گیرد.

منبع Car.ir


نظرات

  • سروش سروش (20 اردیبهشت 1403 ساعت 17:24)

    این نشون تعهد شرکت مدیران خودروعه
    جالبه تو ایران هرکاری کنی نظر منفی میدن چه همچین کار بزرگی رو انجام بدی چه ندی