1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. رونمایی از کامیون باری جدید دیما در نمایشگاه خودرو شیراز + تصاویر

رونمایی از کامیون باری جدید دیما در نمایشگاه خودرو شیراز + تصاویر

26 خرداد 1403
  • 0

گروه مایان عرضه کننده خودروهای تجاری سنگین با بند دیما دیزل، با 3 محصول کشنده سنگین دیما HT490، کشنده سبک دیما LR154 و کامیون باری جدید خود با نام دیما MR-285 در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز حضور پیدا کرد.

این شرکت در روز دوم این نمایشگاه طی مراسمی از جدیدترین محصول خود یعنی کامیون باری MR285 دیما رونمایی کرد که با استقبال مناسب مخاطبان نیز روبرو شد.

03.webp

کامیون باری جدید دیما

کامیون باری دیما MR-285 دارای ۹۳۶۰ میلی‌متر طول، ۲۳۹۰ میلی‌متر عرض و ۳۰۵۰ میلی‌متر ارتفاع است و کابین آن نسبت به مدل قبلی دارای ارتفاع بیشتری است که فضایی راحت تر برای راننده به ارمغان می آورد، ظرفیت ناخالص این کامیون ۱۹.۵ تن است، در حالی که وزن خالص شاسی به ۶.۴ تن می‌رسد.

این ماشین قوای محرکه خود را از موتور ISD285-50 کامینز که یک پیشرانه 6.7 لیتری 6 سیلندر توربو دیزل است دریافت میکند که توانایی تولید ۲۸۵ اسب بخار قدرت دارد را دارد، این نیرو از طریق یک گیربکس دنده دستی 8 سرعته با برند Fast به چرخ های عقب منتقل می شود.

01.webp

بهره‌مندی از سیستم ترمز ضد قفل، سیستم ضد لغزش، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، ترمز دیسکی بادی دومداره مستقل، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع و کابین خواب‌دار از دیگر مشخصات کامیون باری جدید دیما به حساب می‌آیند.

04.webp
منبع car.ir


نظرات