1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. نگاهی به لاماری ایما برقی

نگاهی به لاماری ایما برقی

26 خرداد 1403
  • 0

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز از 22 الی 25 خرداد ماه سال 1403 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی شهر شیراز برگزار شد، در این نمایشگاه آرین موتور پویا و آرین پارس موتور به عنوان دو زیر مجموعه هولدینگ آرین سرمایه حضور پررنگی داشتند و با معرفی محصولاتی جذاب و جدید، توجه بسیاری از بازدیدکنندگان این نمایشگاه را به خود معطوف کردند.

09.webp

نمایندگی 7101 قاسم پور لاماری نیز به عنوان نماینده این شرکت در استان فارس با حضور در غرفه میتسوبیشی و لاماری پذیرای علاقه مندان به محصولات این شرکت بود.

لاماری ایما EV یکی از سورپرایز های این گروه در نمایشگاه شیراز بود که با ظاهر و قوای فنی جدید و جالب توجه خود، توانست مخاطبان بسیاری را دور خود جمع کند، لاماری ایما EV یا تمام الکتریکی ممکن است در آینده توسط آرین موتور به کشور وارد شود تا به نوعی نخستین محصول تمام برقی این شرکت باشد.

14.webp

نگاهی به طراحی لاماری ایما الکتریکی

ساختار کلی طراحی لاماری ایما برقی تا حد زیادی شبیه به نسخه های بنزینی و هیبریدی است و تفاوت تنها به طراحی چراغ و سپر ها، رکاب های جانبی و طرح رینگ ها باز می گردد، با این حال هرچند این تفاوت ها از نظر کمی محدود به نظر می رسند، از نظر کیفی، اثرگذاری کافی را برای جلب توجه بیش از پیش مخاطبان دارند، در نمای جلو فرم جدید چراغ های 3 تکه خودرو در کنار سپری که بدون جلو پنجره طراحی شده جلب توجه می کند، در نمای جانبی نیز رکاب ها و پایین درب ها با خطوط نارنجی تزیین شده است.

05.webp

در نمای عقب خودرو با توجه به حذف کامل پیشرانه تمام برقی، خبری از خروجی های اگزوز همیشگی لاماری ایما نیست و طرح سپر نیز به طور کلی بروز رسانی شده است، یک درگاه شارژ نیز در گوشه سمت چپ سپر عقب تعبیه شده.

طراحی کابین این خودرو اما کاملا مشابه لاماری ایما هیبریدی یا HEV طراحی شده است.

12.webp

مشخصات فنی لاماری ایما برقی

لاماری برقی از یک موتور الکتریکی بهره می برد که توانایی تولید 200 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور را دارد. پک های باتری این خودرو نیز 86 کیلووات ساعت ظرفیت دارند تا این خودرو با یکبار شارژ کامل؛ توانایی طی مسافت 630 کیلومتری را داشته باشد، برای شارژ این خودرو با برق خانگی به 15 ساعت زمان نیاز است، اما با برق فست شارژ باتری لاماری ایما EV در مدت 38 دقیقه از 30 به 80 درصد می رسد!

11.webp

زمان عرضه و نحوه خرید لامار ایما برقی

با وجود نمایش این خودرو در نمایشگاه، تا این لحظه آرین پارس موتور هیچ برنامه ای برای عرضه لاماری ایما برقی اعلام نکرده است.

علاقه مندان به محصولات این شرکت در استان فارس می توانند برای بازدید خودروها به نمایندگی 7101 قاسم پور، بزرگترین نمایندگی آرین موتور در استان فارس مراجعه کنند.

منبع car.ir


نظرات