1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش بهمن موتور
  5. آغاز طرح فروش فوق العاده دیگنیتی پرایم و پرستیژ (طرح مادران)

آغاز طرح فروش فوق العاده دیگنیتی پرایم و پرستیژ (طرح مادران)

2 تیر 1403
  • 1

شرکت بهمن موتور شرایط فروش فوق العاده دو محصول دیگنیتی پرایم و دیگنیتی پرستیژ را ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه طرح جوانی جمعیت (مادران) اعلام کرد.

به اطلاع متقاضیان محترم و عاملیت‌های مجاز می‌رساند امکان تکمیل فرایند ثبت نام و واریز وجه بخشی از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در قالب طرح مادران (جوانی جمعیت) و با توجه به اولویت بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت، برای محصول دیگنیتی و به صورت روش فروش فوق العاده و به صورت آنلاین فراهم گردیده است. همچنین در این مرحله از ثبت نام در صورت تمایل متقاضیان ، امکان انتخاب محصول مطابق ظرفیت شرکت و به شرح جدول ذیل فراهم گردیده است.

لذا متقاضیان میتوانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 1403/04/02 لغایت ساعت 24 روز پنج شنبه مورخ 1403/04/14 اقدام فرمایند. شایان ذکراست، بازه زمانی مذکور تمدید نخواهد شد.

جزئیات فروش:

دیگنیتی.jpg

منبع Car.ir


نظرات

  • الیاس پیام عسکری الیاس پیام عسکری (2 تیر 1403 ساعت 18:23)

    فقط دروغ و کلاه برداری .با ثبت نام هاي دروغین بیشتر به ملت ضربه می‌زنید تا اینکه باری از دوش ملت بردارید .۷ماهه به دروغ عده ای پول با هزار زور رو زحمت و قسط و وام فراهم می‌کنند و منتظر که آیا فراخوان می‌دهند یا خیر.مدام افزایش قیمت و هر ماه قطره چکانی بخاطر اینکه دلار سهمیه از دولت بگیرند ۴ نفر رو فراخوان میدن بقیه هم همچنان منتظر که آیا این دفعه جز لیست فراخوان هستند یاخیر.یکی هم نیست به داد ملت برسه.ننگ بر کسانی که اینطور به ملت فشار میارن