1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. راسا موتور و تحویل منظم خودروهای سوزوکی و GAC

راسا موتور و تحویل منظم خودروهای سوزوکی و GAC

2 تیر 1403
  • 1

شرکت راسا موتور خاورمیانه یکی از شرکت هایی است که پس از آزادسازی واردات خودرو در سال 1401 به سرعت مشغول واردات خودرو شد. این شرکت با اخذ نمایندگی از سوزوکی ژاپن و GAC چین ، واردات خودروهای این دو برند را برعهده گرفت.

براساس اطلاعات بدست آمده از این شرکت، تحویل خودروهای راسا موتور به طور منظم در جریان است.

Rasa (6).jpg

در حال حاضر این شرکت محصولات امکو، امپو و GS3 را از برند GAC چین عرضه می کند. سوزوکی سیاز، سوزوکی بالنو و سوزوکی جیمنی نیز توسط این شرکت به فروش می رسند.

در آخرین مرحله تحویل محصولات وارداتی راسا موتور، مشتریان این شرکت محصولات سوزوکی سیاز، سوزوکی بالنو و محصولات GAC را تحویل گرفتند.

Rasa (3).jpg

به گفته مسئولین راسا موتور، تحویل خودروهای سوزوکی سیاز با اندکی تاخیر همراه بوده اما سایر محصولات این شرکت همگی زودتر از موعد مقرر به مشتریان تحویل داده شده اند.

همچنین شایان ذکر است که این روند به طور منظم ادامه دار بوده و بزودی تحویل محصولات جدیدتر نظیر سوزوکی جیمنی نیز آغاز خواهد شد.

Rasa (7).jpg

منبع Car.ir


نظرات

  • سعید سعید (10 تیر 1403 ساعت 10:01)

    سلام ، از این شرکت خریدنکنید، 5ماهه بالنو بنامم در اومده،پیامک واریز نیومده،نوبت تحویل ماشین بهار403بوده،،از برج یک زنگ میزنم ب شرکت ک من چیکار کنم پیامک نیومده ک پول بزنم فقط میگن پیگیر میشیم و الان ک بهار تموم شد میگن پول نریختی امتیازت سوخت،،۲ ساله منتظر این ماشینم، این شرکت بد بهم ضررزد خدا لعنتشون کنه