1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. طرح فروش ونوسیا V-Online و Star در سامانه یکپارچه

طرح فروش ونوسیا V-Online و Star در سامانه یکپارچه

20 تیر 1403
  • 1

با باز شدن سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی برای مشتریان قدیمی و جدید، شرکت مکث موتور نیز دو خودروی وارداتی جدید خود یعنی ونوسیا V-Online و ونوسیا Star را در سامانه عرضه می کند.

ونوسیا یکی از برند‌های زیر مجموعه کمپانی دانگ فنگ است که در همکاری با نیسان شکل گرفته و محصولات خود را با استفاده از برخی تکنولوژی‌های نیسان تولید می‌کند. پس از آزادسازی واردات خودرو، ونوسیا به عنوان یکی از برندهای وارداتی توسط شرکت مکث موتور به ایران آمد.

b l  (2) copy 2.webp

شرایط فروش ونوسیا V-Online

در این طرح فروش، ونوسیا V-Online با قیمت 2 میلیارد و 245 ملیون تومان به فروش می رسد. متقاضیان می توانند این خودرو را به صورت دو قسطی با مبلغ پیش پرداخت 1 میلیارد و 125 میلیون تومان نیز خریداری کنند. مابقی مبلغ در زمان صدور دعوتنامه دریافت خواهد شد.

موعد تحویل خودرو در طرح فروش نقدی به صورت 30 روزه و در طرح فروش قسطی 90 روز کاری است.

vonline.jpg

شرایط فروش ونوسیا Star

ونوسیا استار نیز با قیمت 2 میلیارد و 587 میلیون تومان به فروش می رسد. همانند وی آنلاین، متقاضیان می توانند ونوسیا استار را نیز به صورت دو قسطی با مبلغ پیش پرداخت 1 میلیارد و 293 میلیون تومان خریداری کنند. مابقی مبلغ خودرو در هنگام صدور دعوتنامه دریافت خواهد شد.

موعد تحویل خودرو در طرح فروش نقدی به صورت 30 روزه و در طرح فروش قسطی 90 روز کاری است.

star.jpg

منبع Car.ir


نظرات

  • کبری کبری (9 مهر 1403 ساعت 07:59)

    همه ماشین ها رو دستشون باد کرده منتهی میخوان بندازن به ملت با چند برابر قیمت که مردم انقدر نباید بخرن تا قیمت‌ها به همون قیمت‌های کشور چین نزدیک بشه و واقعا اتحاد میتونه این حکومت سراپافاسد و نکبت رو نابود کنه قیمت ماشین که چیزی نیست قیمت این ماشین در چین تازه نسخه فول اون ۱۹۰۰۰ هزار دلار هست که میشه ۱ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومن پول ایران !! یعنی 126 درصد کشیدن رو قیمت خودرو ؟؟؟!!! پس مردم متحد باشید انقدر ماشین نخرید تا خودشون بیان تعارف کنن و التماس کنن با همون قیمت ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون بخرید و ماشین گوشت و مرغ و پنیر و ... نیست اگر حتی یکسال هم ماشین نداشته باشید هیچ اتفاقی نمی افته .