1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. نمایشگاه خودرو مشهد شهریور ماه برگزار می‌شود

نمایشگاه خودرو مشهد شهریور ماه برگزار می‌شود

6 مرداد 1403
  • 0

صبح امروز نشست خبری نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد 1403 با حضور مسئولان نمایشگاه و اصحاب رسانه برگزار شد.

این بیست و چهارمین دوره برگزاری نمایشگاه بین المللی مشهد است که با حضور خودروسازان داخلی (دولتی و خصوصی) و برخی شرکت های واردکننده برگزار خواهد شد.

1.webp

نشست خبری نمایشگاه مشهد با حضور محمد مهدی اسدی (مدیر عامل ایده تجارت هرمس) دکتر سلطانی (مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد) و علیرضا عاجزی (مدیرعامل مدیریت رویداد و نمایشگاه رونق) برگزار شد و ایشان اطلاعات اولیه درخصوص این دوره از نمایشگاه مشهد را اعلام کردند.

براساس اطلاعات منتشر شده، این نمایشگاه در فضای بهره برداری شده به مساحت 250 هزار متر برگزار می شود. در این نمایشگاه 30 هزار متر فضای مسقف و 20 هزار متر فضای باز برای غرفه سازی شرکت ها در نظر گرفته شده. همچنین بیش از 4000 پارکینگ برای بازدیدکنندگان و فضای مناسب برای تست درایو خودروها نیز فراهم شده است.

2.webp

با توجه به سوابق نمایشگاه مشهد، حضور ایران خودرو و سایپا در این نمایشگاه قطعی به نظر می رسد. همچنین شرکت ها فضای مورد نیاز برای انجام تست درایو خودروهای خود را نیز در اختیار خواهند داشت.

این نمایشگاه از تاریخ 28 الی 31 شهریور ماه در محل نمایشگاه های بین المللی شهر مشهد دایر خواهد شد. زمان بازدید از این نمایشگاه نیز از ساعت 17 الی 22 خواهد بود.

منبع Car.ir


نظرات