1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. ترخیص محموله جدید سوزوکی بالنو از گمرک

ترخیص محموله جدید سوزوکی بالنو از گمرک

16 مرداد 1403
  • 0

براساس اطلاعات بدست آمده از شرکت راسا موتور خاورمیانه، روز گذشته این شرکت موفق به ترخیص تعداد زیادی سوزوکی بالنو از گمرک شده و این خودروها به اداره تحویل راسا موتور رسیده اند.

بر همین اساس این شرکت فرآیند بررسی و آماده سازی خودروها را آغاز کرده و بزودی دعوتنامه تحویل آن ها به مشتریان ارسال می شود.

نگاهی به مشخصات سوزوکی بالنو

سوزوکی بالنو یک خودروی هاچ بک کوچک شهری و اقتصادی است که توسط کمپانی سوزوکی ژاپن در کشور هند تولید می شود. این خودرو اخیرا توسط شرکت راسا موتور به ایران وارد می شود.

سوزوکی بالنو از یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی با سیستم سوخت رسانی MPi بهره می برد که توانایی تولید حداکثر 105 اسب بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 138 نیوتن متر گشتاور در 4400 دور در دقیقه را دارد. توان تولیدی این موتور توسط یک گیربکس 4 دنده اتوماتیک AT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. شتاب 0 تا 100 سوزوکی بالنو با این قوای محرکه 11.2 ثانیه است.

لیست آپشن های سوزوکی بالنو به شرح ذیل است:

شیشه بالابرهای برقی، آینه‌های جانبی تاشونده برقی، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، آینه داخلی الکتروکرومیک، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه جداگانه برای ردیف عقب، سیستم مولتی مدیا با 9 اینچی و دوربین 360 درجه، سنسور نور، سنسور باران، کروز کنترل، فرمان تلسکوپی با قابلیت تنظیم در چهار جهت، چرم دوزی غربیلک فرمان، کامپیوتر سفری و سنسور TPMS.

منبع Car.ir


نظرات