1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. حضور آرین موتور با محصولات جدید میتسوبیشی و لاماری در نمایشگاه مشهد

حضور آرین موتور با محصولات جدید میتسوبیشی و لاماری در نمایشگاه مشهد

28 شهریور 1403
  • 0

نمایشگاه خودرو مشهد از امروز (چهارشنبه 28 شهریور) آغاز به کار کرده و تا روز شنبه مورخ 31 شهریور پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

شرکت آرین موتور یکی از شرکت کنندگان این نمایشگاه است که با محصولات مونتاژی برند لاماری و محصولات وارداتی برند میتسوبیشی ژاپن به مشهد آمده است.

07.webp

غرفه این شرکت در سالن فردوسی قرار گرفته و آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان و علاقمند می باشد.

این شرکت با سبدی کامل از محصولات لاماری در غرفه خود حاضر شده است؛ لاماری ایما فول آپشن بنزینی، لاماری ایما HEV و لاماری EV محصولات برند مونتاژی آرین پارس موتور هستند که در معرض نمایش عموم قرار گرفته اند.

آرین پارس موتور همچنین یک دستکاه لاماری ایما را با کاربری کمپر تجهیز کرده تا مخاطبانی که قصد انجام سفرهای طبیعت گردی سبک با این خودرو را دارند بتوانند از امکانات این خودرو بهره مند شوند.

0202.webp

این شرکت همچنین امکان تست درایو خودروی لاماری هیبرید را برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته و متقاضیان می توانند با مراجعه به غرفه آرین موتور، درخواست خود را ثبت کنند.

0101.webp

محصولات جذاب برند میتسوبیشی نیز اما در این غرفه حضور دارند؛ آرین موتور سابقا به عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی اقدام به واردات محصولات این برند به ایران در دهه 90 می کرد. این شرکت هم اکنون با زیرمجموعه جدیدی در حال واردات دوباره این محصولات به ایران است.

16.webp

میتسوبیشی اکلیپس کراس محصول جدید آرین موتور است که در غرفه این شرکت دیده می شود. میتسوبیشی اوتلندر نیز در کنار اکلیپس کراس حضور دارند.

15.webp

شرکت آرین موتور همچنین بخشی از غرفه خود را به محصولات GAT با اکتان و مکمل های بنزین اختصاص داده است.

علاقمندان می توانند در مدت برگزاری نمایشگاه از ساعت 16 الی 22 نسبت به بازدید از غرفه آرین موتور اقدام کنند.

منبع Car.ir


نظرات