طرح فروش لکسوس ES200 (ویژه جانبازان)

29 مهر 140311:15
3 دقیقه


طرح فروش لکسوس ES200 (ویژه جانبازان)

شرکت آذریوردسال شرایط واردات و فروش خودروی لکسوس ES200 را ویژه جانبازان محترم اعلام کرد.

این خودروی وارداتی لوکس ارزش گمرکی 35 هزار یورویی داشته و تنها جانبازان گروه 70% ویژه مجاز به خرید این خودرو هستند.

لازم به ذکر است که هر شرکت واردکننده طبق قانون می تواند 15 درصد از مبلغ خودرو را به عنوان سود و پرداخت هزینه های مربوط به واردات از شخص دریافت کند. با این وجود شرکت آذریوردسال 5 درصد کمتر از مقدار مجاز، یعنی 10 درصد سود بازرگانی از جانبازان خریدار لکسوس دریافت خواهد کرد تا خودرو با قیمت تمام شده کمتری به دست این عزیزان برسد.

این عزیزان می توانند ضمن تماس با شماره ۰۴۱۵۱۷۰۰۱۳۳ (خط ویژه جانبازان شرکت آذریوردسال) نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و عقد قرارداد با این شرکت اقدام کنند.

2.webp

نگاهی به مشخصات فنی لکسوس ES200

لکسوس ES200 از یک موتور 2 لیتری تنفس طبیعی با تکنولوژی های VVT-iE و GDi D-4S بهره می برد که توانایی تولید 172 اسب بخار قدرت و 206 نیوتن متر گشتاور را دارد. توان تولیدی این موتور از طریق یک گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل می شود.

این خودرو از سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و مولتی لینک در عقب استفاده کرده و مصرف سوخت ترکیبی 6.2 لیتر در هر 100 کیلومتر پیمایش سیکل ترکیبی دارد.

b l  (2) copy.webp

نگاهی به آپشن های لکسوس ES200

لکسوس ES200 وارداتی آذریوردسال جای چندانی برای گله باقی نمی گذارد؛ این خودرو مجهز به لیست کاملی از دستیارهای کمک رانندگی ADAS سطح 2.5 بوده و با بهره مندی از 10 ایربگ، ایمنی بی نقصی را برای سرنشینان فراهم می کند.

مواردی نظیر چراغ های LED دوگانه، نمایشگر مرکزی 12.3 اینچی با 10 اسپیکر پریمیوم، فرمان برقی قابل تنظیم در 4 جهت، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو منطقه ای، صندلی های جلو 8 جهته برقی با گرمکن و سردکن، پرده برقی شیشه عقب، مموری صندلی، آینه و فرمان، شارژر وایرلس و... لیست امکانات رفاهی این خودرو را تشکیل می دهند.

منبع: Car.ir