نشست خبری لوکانو با هنرمندان و اصحاب رسانه

9 بهمن 140314:01
4 دقیقه


مدیرعامل لوکانو در نشست خبری با اصحاب رسانه، از دستاوردها و برنامه‌های آینده این برند پرده برداشت. وی با اشاره به رشد چشمگیر لوکانو در بازارهای جهانی و اهداف بلندپروازانه این شرکت، به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد و توضیحاتی درباره محصولات و خدمات آینده ارائه کرد.

02.webp

دستاوردهای جهانی و اهداف فروش

مدیر لوکانو در ابتدا به موفقیت‌های این برند در بازارهای جهانی پرداخت و گفت: در سال 2023 توانستیم به فروش 160 هزار دستگاه دست پیدا کنیم و این عدد در سال 2024 به 250 هزار دستگاه افزایش یافت. هدف ما برای سال 2025 دستیابی به فروش 450 هزار دستگاه است. ما در حال حاضر در 45 کشور از جمله برزیل، ترکیه و روسیه حضور داریم و به ‌زودی وارد بازار انگلستان خواهیم شد.

وی همچنین درباره موفقیت لوکانو در اروپا اظهار داشت: در لهستان و ایتالیا به فروش ماهیانه 1000 دستگاه و در اسپانیا به 2000 دستگاه رسیدیم. این ارقام نشان‌دهنده استقبال مشتریان از محصولات ماست.

05.webp

محصولات جدید در مسیر عرضه

مدیرعامل لوکانو به معرفی محصولات جدید این برند پرداخت و افزود: در سال 2025، چهار محصول جدید شامل لوکانو 5، لوکانو 7 و لوکانو 8 به بازار عرضه خواهند شد. همچنین اکودا 3 و 5 محصولات سال آینده هستند.

او درباره لوکانو 8 توضیح داد: این محصول در حال گذراندن تست‌های همولوگ است و طی سه ماه آینده وارد بازار می‌شود. همچنین در خصوص قیمت لوکانو L7 اشاره کرد: برای L7 که در انتظار تایید قیمت از مراجع ذی ربط است، برنامه رونمایی در تاریخ 6 فوریه (17 بهمن) داریم.

01.webp

تامین قطعات و خدمات پس از فروش

مدیر لوکانو با اشاره به اهمیت خدمات پس از فروش، گفت: اولین پارت قطعات خودروهای لوکانو به ایران رسیده است و هدف ما تامین 100 درصدی قطعات برای مشتریان است. به‌زودی انبار قطعات در ایران را رونمایی خواهیم کرد و علاوه بر آن، انبار منطقه‌ای قطعات در امارات احداث کرده‌ایم تا پشتیبانی بهتری ارائه دهیم.

04.webp

در جریان این نشست خبری فرصتی فراهم شد تا خبر نگار car.ir با مدیر این برند سوالاتی درباره حضور لوکانو در ایران مطرح کند.

مدیر لوکانو در پاسخ به سوالی درباره احتمال عرضه لوکانو 8 توسط عرضه‌کننده‌ای دیگر گفت: محصولات ما از نظر زبان طراحی شباهت‌های زیادی دارند، اما این احتمال وجود دارد که برخی از مدل‌ها توسط عرضه‌کنندگان دیگر به بازار ارائه شوند. این موضوع به سیاست‌های داخلی و توافقات شرکت بستگی دارد.

03.webp

او در ادامه درباره فعالیت چری با دو برند در ایران توضیح داد: فعالیت چری با دو برند در ایران بخشی از سیاست جهانی این شرکت است. در این سیاست، هر برند برای گروه خاصی از مخاطبان هدف‌گذاری شده و این تفکیک به ما کمک می‌کند تا نیازهای متنوع بازار را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهیم.

این نشست با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار شد و فرصتی برای معرفی برنامه‌های آینده این برند بود.

منبع: Car.ir