دوج به دنبال رفع مشکل قفل خط چارجر الکتریکی است

15 بهمن 14038:00
3 دقیقه


ناتوانی Charger Daytona در انجام برن اوت باید با نسخه SRT که سال آینده عرضه می‌شود برطرف گردد. این خبر در یک نمایشگاه بین‌المللی خودرو در دیترویت اعلام شد، جایی که مدیر عامل دوج، مت مک‌آلیر به Motor1 گفت که قفل خط چیزی است که ما برای مدل SRT که در سال 2026 عرضه می‌شود، روی آن تمرکز کرده‌ایم.  

دوج چارجر الکتریکی (2).webp
چارجر Daytona EV جدید، که دوج ماه گذشته تأیید کرد فاقد ویژگی برن اوت است، سرانجام این هفته به فروشندگان می‌رسد. McAlear هیجان زده است که مردم بالاخره این خودرو را تجربه خواهند کرد. او گفت: "این وسیله نقلیه‌ای است که واقعاً از طریق اینترنت نمی‌توان آن را درک کرد و شما باید پشت فرمان آن بنشینید." 
 
کسانی که از نبود موتور احتراقی در این خودرو ناراحت هستند باید صبور باشند. به گفته مک آلیر چارجر Sixpack با سوخت احتراقی سال آینده وارد بازار می‌شود. این برند همچنین به تولید پیشرانه 5.7 لیتری Hemi V-8 و 6.2 لیتری سوپرشارژ تا سال 2025 برای شاسی بلند دورانگو ادامه خواهد داد، اما دوج هیچ اطلاعیه‌ای در مورد پیشرانه‌های آینده فراتر از آن ارائه نکرده است. 

دوج چارجر الکتریکی (1).webp
McAlear چیز زیادی در مورد آنچه می‌توانیم در آینده از چارجر انتظار داشته باشیم فاش نکرد. با این حال، او گفت که مردم باید ببینند که این شرکت در دهه گذشته با Charger و Challenger چه کرده است. چارجر در ابتدا با دو گزینه موتور V-6 و یک جفت Hemi V-8 عرضه شد و به سمت مدل‌های Hellcat و Demon که امروزه برند را برای بسیاری از علاقه‌مندان تعریف می‌کنند، حرکت کرد… 
 
چارجر Daytona Scat Pack بهتر از Hellcat Redeye عمل می‌کند و به گفته سازنده، ارزان‌تر هم است.  این نقطه شروعی برای این نسل محسوب می‌شود. دوج قبلاً نسخه قدرتمندتر Banshee را به نمایش گذاشته، اما کسانی که امیدوارند همی را در چارجر آینده ببینند ممکن است به آرزوی خود نرسند. 

منبع: Car.ir