یک نسخه ویژه از محصول ب ام و که باید آن را ب ام و M4 CS Edition VR46 2025 بدانیم، رونمایی شد. این مدل بر اساس M4 CS است که سال گذشته معرفی شده، اما با تغییرات زیبایی برای جشن 46 سالگی والنتینو روسی. در حالی که ممکن است تصادفی به نظر برسد، قهرمان 9 دوره موتور سیکلت جهان با نام مستعار "دکتر" یک راننده ب ام و Motorsport است. علاوه بر این، شماره مسابقه نمادین "46" او به این معنی است که اکنون زمان مناسبی برای نشان دادن این مناسبت است.
M4 CS Edition VR46 را میتوان در دو رنگ آبی متالیک Marina Bay یا مات Frozen Tanzanite Blue Metallic، دو رنگی که نمیتوانید برای M4 CS معمولی دریافت کنید، خریداری نمایید. جدای از شماره "46"، خودرو حاشیههای زرد سائوپائولو را به عنوان اشارهای به رنگ زرد فلورسنت امضای روسی دریافت میکند و کالیپرهای ترمز به رنگ زرد روشن پاشیده شدهاند.
ب ام و فیبر کربن M4 CS معمولی را حفظ کرده است، اما لوگوهای "46" با دست نقاشی شدهاند و سقف دارای امضای راننده است. حروف "VR6" در عقب وجود دارد تا جلوه خوبی پیدا کند. همانطور که میتوانید تصور کنید، رنگ زرد بیشتری در کابین داخلی وجود دارد و تم "VR46" روی رکاب دربها، صندلیها و سایر قسمتها قابل توجه است.
هیچ تغییر مکانیکی نسبت به M4 CS استاندارد وجود ندارد، بنابراین موتور 3.0 لیتری 6 سیلندر خطی توئین توربو توان 543 اسب بخاری دارد. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و سیستم انتقال قدرت xDrive کمک کرده تا این مدل در کمتر از 3.2 ثانیه به 100 کیلومتربرساعت و در 11 ثانیه به 200 کیلومتر برساعت برسد. همچنین سقف سرعت آن 300 کیلومتر برساعت است.
ب ام و تنها 92 دستگاه از این مدل تولید میکند که تولید به طور مساوی بین دو رنگ تقسیم میشود. 46 دستگاه در رنگ Marina Bay Blue Metallic و 46 دستگاه در رنگ Frozen Tanzanite Blue Metallic. تنها «تعداد محدودی» خودرو برای بازار ایالات متحده رزرو شده است. شما برای خرید این مدل باید 155000 دلار هزینه کنید، که M4 CS Edition VR46 را به گرانترین خودروی دارای نشان M4 تبدیل میکند.
این مدل 31500 دلار گرانتر از M4 CS است که به 1700 دستگاه محدود شده است. در عین حال، قیمت آن 15100 دلار بیشتر از M4 CSL دو سرنشین است. در مقایسه با مدل پایه سری 4 کوپه، 430i دیفرانسیل عقب، این مدل جدید حدود سه برابر گرانتر است.
اگرچه این گرانترین M4 است، اما BMW خودروی بسیار گرانتری را فروخت که تا حد زیادی به M4 مربوط میشد. ما در مورد 3.0 CSL با تولید تنها 50 دستگاه صحبت میکنیم که قیمت رسمی آن هرگز فاش نشد، اما بخش M ظاهراً حدود 750,000 دلار دریافت کرده است. بتموبیل امروزی اساساً یک M4 CSL بازسازیشده با گیربکس دستی و قدرت اضافی بود و هرگز برای ایالات متحده تایید نشد.
خرید M4 CS Edition VR46 به مالکان این فرصت را میدهد تا مزایای دیگری چون دیدار خاص با والنتینو روسی در ایتالیا را بدست آورند.