درخشش راسا گستر در ارزیابی ISQI، کسب جایگاه در میان ۳شرکت برتر خدمات پس‌ از فروش

30 مرداد 14048:00
5 دقیقه


شرکت راساگستر، بازوی خدمات پس از فروش راسا موتور خاورمیانه، در ارزیابی سال ۱۴۰۳ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) موفق شد در میان سه شرکت برتر عرضه‌کننده خودرو قرار گیرد و نشان «ستاره طلائی» را از آن خود کند.

سوزوکی جیمنی راسا موتور.webp

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، وضعیت خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه‌کننده را هر ساله رتبه‌بندی می‌کند. این رتبه‌بندی که به‌عنوان یک معیار شفاف و قابل اعتماد برای مشتریان عمل می‌کند، با بررسی ابعاد مختلف، عملکرد شرکت‌ها را می‌سنجد. قرار گرفتن راسا موتور در لیست سه شرکت برتر نشان می‌دهد که این شرکت در ارزیابی سال ۱۴۰۳ توانسته است در بخش‌های کلیدی عملکردی فراتر از انتظار داشته باشد.

.این دستاورد برای راسا موتور، که تنها دو سال از تأسیس آن می‌گذرد، اهمیت ویژه‌ای دارد. این شرکت نوپا توانسته است با وجود رقابت با شرکت‌های باسابقه‌ی دیگر، در مدت زمانی کوتاه خود را به سطح قابل توجهی برساند.

راساگستر در حال حاضر با ۱۰ نمایندگی فعال در کشور، خدمات پس از فروش خودروهای برندهای GAC و SUZUKI را ارائه می‌دهد. این شرکت در دور جدید واردات خودرو، با عرضه مدل‌های محبوب مانند GAC امپو، امکو و GS3 و همچنین محصولات پرطرفداری از سوزوکی مانند فرانکس، سوییفت و گرند ویتارا، جایگاه خود را در بازار تثبیت کرده است. با توجه به برنامه گسترش شبکه نمایندگی‌ها، انتظار می‌رود در سال آینده، راسا موتور در رده‌بندی بالاتری قرار گیرد.

جدول رده بندی ISQI ویژه خدمات پس از فروش خودرو سال 1403

ردیف شرکت رتبه سال ۱۴۰۳
۱ کوشا خودرو نگین ۳
۲ ماموت خودرو ۳
۳ راسا گستر خاورمیانه ۳
۴ آرین موتور تابان ۳
۵ برساوش تجارت نیک ۳
۶ نگین سرویس افق (رنوپارت) ۳
۷ ستاره ایران ۳
۸ نیرو خودرو آسیا ۳
۹ معین خودرو ایرانیان ۳
۱۰ رامک یدک ۳
۱۱ جیلران موتور ۴
۱۲ پرستوی آبی ارگ ۴
۱۳ آنی سرویس امیل پارت ۴
۱۴ پاکرو یدک خودرو ۴
۱۵ مرتب خودرو (سیف خودرو) ۴
۱۶ آذریورد سال بدون رتبه
۱۷ کارمانیا بدون رتبه
منبع: car.ir