1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. جدول جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار-20 اسفند

جدول جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار-20 اسفند

20 اسفند 1396
  • 0

کاهش تقاضا برای خرید خودروهای خارجی باعث شده قیمت این خودروها در بازار در برخی موارد به زیر نرخ نمایندگی برسد و در این شرایط فعالان بازار پیش بینی می‌کنند روند کاهشی قیمت‌ها در روزهای پایانی سال نیز ادامه داشته باشد.

 جدول جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار-20 اسفند

قیمت‌گذاری نجومی برای خودروهای خارجی و پیگیری موضوع کاهش تعرفه واردات خودرو در مجلس باعث کاهش تعداد خریداران این خودروها شده و همین مسئله روند کاهشی قیمت‌ها را به همراه داشته است. در عین حال، قیمت برخی خودروها در بازار به زیر نرخ نمایندگی هم رسیده است که این اختلاف قیمت تا ۴۲ میلیون تومان نیز می رسد.

سعید مؤتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل در این مورد می‌گوید: خودروهای خارجی که هم اکنون از سوی نمایندگی‌ها عرضه می‌شوند غالباً خودروهایی هستند که به امید بالارفتن پی‌درپی قیمت‌ها، در پارکینگ‌ها نگهداری شده و حالا با توجه به روند کاهشی قیمت‌ها در بازار، به خریداران عرضه می‌شوند.

وی پیش‌بینی می‌کند قیمت خودروهای وارداتی در بازار طی روزهای باقی مانده سال نیز به روند کاهشی خود ادامه دهد.

در این شرایط مشتریان خودروهای خارجی منتظرند ببینند رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر لغو مصوبه دولتی افزایش تعرفه واردات خودرو چه زمانی اجرایی می‌شود و همچنین پیگیری نمایندگان مجلس برای کاهش تعرفه واردات خودرو چه وقت به نتیجه می‌رسد.

قیمت خودروهای وارداتی که از بازار امروز یکشنبه استعلام شده است:

 جدول جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار-20 اسفند



نظرات