سرگردانی مشتریان با توجه به افزایش قیمت محصولات سایپا

9 اردیبهشت 139711:16
2 دقیقه


سرگردانی مشتریان با توجه به افزایش قیمت محصولات سایپا

گروه خودروسازی سایپا در حالی قیمت محصولات خود را افزایش داد که این اقدام، سرگردانی مشتریان را به دنبال داشته و دردسرهایی را نیز برای نمایندگی ها ایجاد کرده است.

 سرگردانی مشتریان با توجه به افزایش قیمت محصولات سایپا

برخی مشتریان روز گذشته به منظور تکمیل وجه محصولات پیش فروش شده سایپا و پارس خودرو، به نمایندگی های این دو شرکت مراجعه کرده اما به دلیل اختلال در سایت فروش، موفق به انجام این کار نشده اند. این در شرایطی است که دیروز آخرین مهلت برای تکمیل وجه این دسته از مشتریان بوده است. در چنین شرایطی اما گروه خودروسازی سایپا در ساعات پایانی دیشب و در حالی که دیگر نمایندگی های شرکت برای تکمیل وجه مشتریان، باز نبوده اند، ناگهان بخشنامه افزایش قیمت محصولات خود را ابلاغ کرده است.

با این شرایط، حالا مشتریان مجبورند برای تکمیل وجه خودروها، چند میلیون تومان بیشتر پول بپردازند. در واقع سایپایی ها عملا شرایط را برای تکمیل وجه مشتریان مهیا نکرده اند تا حالا مشتریان مجبور باشند محصولات پیش خرید کرده را با قیمت هایی چند میلیون تومان بالاتر تحویل گیرند. حالا نمایندگی های سایپا مانده اند و کلی مشتری برافروخته و شوک زده که باید از امروز پاسخگوی آنها باشند. این در حالی است که اگر سایپایی ها روز گذشته شرایط تکمیل وجه را برای مشتریان فراهم می آوردند، آنها می توانستند محصولات خود را چند میلیون تومان ارزانتر از قیمت های فعلی تحویل بگیرند.

نظرات کاربران
رضا احمدی
رضا احمدی
10 اردیبهشت 1397
با سلام با عرض تبریک و خدا قوت محضر مسئولین متولی و بازرسی کشور که اینقدر بی تفاوت و بی اراده نسبت به اینگونه مسائل هستند و واقعا این یک دهن کجی بی سابقه از سوی شرکت سایپا و پارس خودرو و نهادهای بازرسی به شعار امسال که توسط رهبری ابلاغ شده می باشد. مردم واقعا مستاصل شده اند و در این شرایط هرج و مرج نمیدانند به کجا شکایت ببرند.