خدمات پس از فروش گروه سایپا بهتر می شود

23 اردیبهشت 139710:16
2 دقیقه


خدمات پس از فروش گروه سایپا بهتر می شود

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نشست با نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بر تکمیل سبد محصولات گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد.

 خدمات پس از فروش گروه سایپا بهتر می شود

مهندس محسن جهرودی بر ضرورت سهیم شدن شبکه نمایندگی ها در منافع گروه سایپا تاکید کرد و گفت: برای دست یابی به اهداف تولیدی گروه سایپا همکاری تنگاتنگ نمایندگی ها در فروش، خدمات پس از فروش و تامین رضایت مشتریان باعث می شود تا سایپا به جایگاه واقعی خود برسد.

مدیرعامل گروه سایپا خواستار فعالیت بیشتر شبکه نمایندگی ها در فروش های گروهی و سازمانی شد.

جهرودی درخصوص تعامل گروه خودروسازی سایپا با شبکه نمایندگان تصریح کرد: همه ما زیر پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران برای تعالی و سربلندی کشور و صنعت خودرو تلاش می کنیم و در این خدمت رسانی باید به مشتریان و مردم احترام بگذاریم تا چرخه سایپا با مشتریان کامل شود.

وی در ادامه، شبکه نمایندگی های گروه سایپا در سراسر کشور را خط مقدم ارتباط با مشتریان دانست و گفت: باید با هم دلی و تلاش بیشتر، سایپا را به جایگاه اصلی اش برسانیم.