1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. دفاع نماینده مجلس از گران تر شدن پراید

دفاع نماینده مجلس از گران تر شدن پراید

12 خرداد 1397
  • 6

سیدجواد حسینی‌کیا خصوص در خواست افزایش قیمت قطعه سازان، اظهار داشت: قیمت خودرهای تولیدی خودروسازان از چند شاخصه تشکیل می‌شود که شامل قیمت مواد اولیه، قطعه، دستمزد و هزینه‌های سربار قطعه سازان است و از این چند شاخصه نیز خارج نیست.


دفاع نماینده مجلس از گرانی بیشتر پراید


عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شواری اسلامی با بیان اینکه در بخش تولید قطعه به دلیل افرایش قیمت مواد اولیه شاهد افزایش قیمت هستیم، گفت: قطعه‌سازان نمی‌توانند قطعه‌ای را تولید کند که هزینه تمام شده آن بیش از قیمتی باشد که می‌توانند به خودروساز بفروشد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قطعه سازان باید بتوانند متناسب با افزایش قیمت مواد اولیه قیمت محصولات خود را افزایش دهد، به خانه ملت گفت: با افزایش قیمت قطعه قطعا قیمت خودرو با تغییر مواجه می‌شود، در گذشته قیمت خودرو پراید با قیمت 56 عدد سکه بهار آزادی برابری داشت اما در حال حاضر قیمت این خودرو معادل 13 سکه بهار آزادی است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت آلومینیوم در مقایسه با سال گذشته 70درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: باید بخشی از قیمت‌ها به‌صورت متناسب افزایش پیدا کند و از سوی دیگر هزینه‌های سربار تولید کاهش داشته باشد تا بتوانند یکدیگر را پوشش دهند و افزایش قیمت‌ها محسوس نباشد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه عرضه ارز 4 هزار و 200 تومانی می‌تواند در جلوگیری از افزایش شدید قیمت قطعه تاثیر گذار باشد، خاطرنشان کرد: تا کنون ارز 4 هزار و 200 تومانی در اختیار قطعه سازان قرار نگرفته در حالی که واردکنندگان خودرو از آن استفاده می‌کنند.



نظرات

  • قاسمی قاسمی (13 خرداد 1397 ساعت 12:21)

    سلام : آقای نمایندایی که دلسوز کسانی هستی که طرفشون ملت هستند ای کاش حقوق کارمندان و فرهنگیان و کارگران شهرداری و ....... را هم با سکه مقایسه می کردی و بعد نطق میکردی البته شاید این وسط چیزی گیرت نیاد و متضرر شوی

  • کیومرث کیومرث (13 خرداد 1397 ساعت 08:47)


    ای کاش نماینده محترم سنقر همانقدر که به فکر افزایش قیمت پراید هستند نگران قدرت خرید ملت هم بودند البته شاید مردم نتوانند به اندازه سایپا از ایشان به نحو مقتضی !! قدردانی کنند.

    ایلیا ایلیا (13 خرداد 1397 ساعت 15:04)

    دمت گرم

  • مسلم مسلم (12 خرداد 1397 ساعت 18:20)

    حال مردمو بهم می زنید یک مشت مفت خور بی خاصیتید

  • حسین حسین (12 خرداد 1397 ساعت 18:00)

    کاش مسئولین دولتی که حقوقشون همش از بیت المال پرداخت میشه یکم هم به فکر مردم بودن. آدم این چیزارو میبینه ناراحت میشه نماینده مردم داره به خاطر پول و مقام به خاطر جیب خودش داره به مردمش خیانت میکنه.
    معلومه پول گرفته که داره انی جرفارو میزنه. طلا تو جهان در حال افزایش قیمت هستش و هیچ شرکتی هم نمیاد بگه که چون طلا رفته بالا پس ما هم باید گرونتر کنید. اگه این طور بود اولین شرکت باید تویوتا بود چون اغلب قسمت های ماشین از قولاد با درصد بالا ساخته شده اس نه پرایدی که این که کشته داده تو جاده ها.
    افسوس میخورم به خاطر چنین خیانت کارهایی که به جای افزایش حقو کارگر و مردمش دارن رو به روز به گرون اضافه میکنن.
    یه زمان با حقوق کارگر میشد 6 تا سکه خرید اگه به زود میشه یه سکه خرید اینجارو چیکار کنید.

    kiomars kiomars (15 خرداد 1397 ساعت 08:56)

    در سایه حمایت های چنین نمایندگانی است که یک خودرو ساز بی شرمانه زه روی درب را آپشن!!!!!!!!!! محسوب و بابت نصب آن مجددا از مردم پول مطالبه می کند.