1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. جدول مقایسه قیمت خودروی وارداتی در فروردین و خرداد 97

جدول مقایسه قیمت خودروی وارداتی در فروردین و خرداد 97

13 خرداد 1397
  • 2

افزایش قیمت خودروهای وارداتی از سال گذشته استارت خورد اما با آغاز سال 97 و هم زمان با بالا رفتن نرخ ارز این روند افزایش چشگیری داشته و در ادامه نیز شرایط به گونه ایی رقم خورد که وقتی قیمت خودروهای وارداتی را ببینید هیچگونه تناسبی در قیمت باخودرو را مشاهده نمی کنید.

 جدول مقایسه قیمت خودروی وارداتی در فروردین و خرداد 97

ررسی ها از بازار خودروی تهران نشان می دهد که قیمت تمامی خودروهای وارداتی به صورت چشمگیری نسبت به آغاز سال 97 افزایش یافته است و هیچ کنترلی نیز بر روی قیمت ها وجود ندارد.

هم اکنون اگر کسی بخواهد خودرویی را خریداری کند معلوم نیست که بتواند با قیمت روز گذشته آن را بخرد و باید هر روز قیمت ها چک شود. بر اساس این گزارش علاوه بر افزایش قیمت خودروهای صفر کیلومتر در حوزه خودروهای وارداتی کار کرده که با قانون جدید (عدم ورود خودروهای بالای 40 هزار دلار) امکان ورود به کشور را ندارند قیمت خودروهایی مانند بی ام و ، تمامی مدل های مرسدس بنز بسیار افزایش یافته و در برخی از موارد به 2 برابر قیمت سال گذشته رسیده است.

از خودروهایی که بیشترین افزایش قیمت را طی این مدت تجربه کرده اند می توان به فولکس تیگوان ، فولکس پاسات، رنو کولئوس ،رنو تلیسمان و تویوتا راو 4 نام بردکه این خودروها از 100 تا 170 میلیون تومان افزایش قیمت را فقط طی 2 ماه تجربه کرده اند.


جدول تفاوت قیمت خودروهای وارداتی از ابتدای سال نسبت به امروز :


 جدول مقایسه قیمت خودروی وارداتی در فروردین و خرداد 97



نظرات

  • هخامنش سعیدی هخامنش سعیدی (13 خرداد 1397 ساعت 15:55)

    پایان ایران نزدیکه. همه با هم برای زندگی بهتر

  • ناشناس ناشناس (13 خرداد 1397 ساعت 13:46)

    ************ مسئولین مملکت، وای به حال مردم این مملکت که روی دیوار چه کسایی یادگاری نوشتند....
    مدیر ترس از انتشار این مطلب که نداری؟؟؟