1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. هدف ایران‌خودرو افزایش 40 درصدی قیمت‌ها است؟!

هدف ایران‌خودرو افزایش 40 درصدی قیمت‌ها است؟!

13 خرداد 1397
  • 15

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از عدم عرضه محصولات ایران خودرو به بازار انتقاد شدید و تصریح کرد: متأسفانه تولیدکنندگان به هیچ عنوان به شعار سال عمل نمی‌کنند و با احتکار محصولات خود منتظر افزایش قیمت‌ها هستند.

 هدف ایران‌خودرو افزایش 40 درصدی قیمت‌ها است؟!

محمد عزیزی در گفت‌وگو با خانه ملت با انتقاد از عدم عرضه محصولات ایران خودرو به بازار، عنوان کرد: متأسفانه در شرایطی که مردم به دنبال خرید و استفاده از کالای داخلی هستند، حدود یک ماه است که سایت فروش محصولات ایران خودرو بسته و فروش محصولات این کارخانه متوقف شده است.

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اقدام ایران خودرو قطعا تخلفی آشکار به شمار می‌آید و وزیر صنعت، معدن و تجارت باید در این زمینه پاسخگو باشد، افزود: کمیسیون صنایع مجلس قطعا به این موضوع ورود می‌کند و در نشست هفته آینده خود این موضوع را در حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستور کار خود قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه ایران خودرو به دنبال افزایش قیمت و عرضه محصول تولیدی خود با افزایش 40 درصدی است، ادامه داد: در حالیکه خودروی تولیدی این کارخانه با دلار 3500 تومان تولید شده آن‌ها به دنبال عرضه خودرو با قیمت دلار 4200 به بالا هستند.

عزیزی این اقدام ایران خودرو در سال حمایت از تولید ملی را خلاف محرز شعار سال خواند و اضافه کرد: در شرایطی که مردم به دنبال استفاده از کالای داخلی هستند شاهد هستیم که خودروسازان کشور با عدم عرضه محصولات خود در خلاف جهت شعار سال گام برمی‌دارند.



نظرات

  • صادق صادق (16 خرداد 1397 ساعت 00:40)

    خب سالهاست که ایران خودرو و سایپا نه تنها جیب مردمو خالی کردند بلکه افراد زیادیو به کام مرگ کشوندن،همین ماشینی که 40درصد میخواد گرون بشه اگه یک کیلو سیب بذارید رو سقفش،باید ببریدش صافکاری
    قبلا فقط ------ و -------- و----------- و احتکار بود الان همه اونا هست فرقش اینه که علنی شده
    مرگ بر آمریکا

  • محسن محسن (15 خرداد 1397 ساعت 01:16)

    از اولش هم معلوم بود دولت با افزایش وحشتناک تعرفه خودرو چند نقشه ناجوانمردانه برای ملت بیگناه ایران کشیده اول اینکه هزاران میلیارد درامدنصیب خودش کنه دوم با ایجاد فاصله قیمتی میان تولید اشغالهای داخلی و تولیدات خارجی خیال این شرکتها رو ازبابت فروش تا سالها راحت کنه سوم اونها میدان وسیعی برای افزایش قیمت داشته باشن هر جوری که دلشون میخواد با مردم رفتار اونا روسرکیسه کنن بازم بگین دولت سیاست نداره

  • بی تو بی تو (14 خرداد 1397 ساعت 13:25)

    کجا یک ساعت بابا!!! نوشت 8 شروع میشه 8:02 تموم شد مشخصه هر ماشینی تعداد خیلی کم پیش فروش کردن خرج سفر بچه هاشون جمع بشه

  • امید امید (14 خرداد 1397 ساعت 12:32)

    اگر ایران خودرو فروش ندارد پس حقوق کارگران و کارمندان (54000نفر) خود را چگونه تامین می کند؟ آیا درامد دیگری دارد؟ آیا قیمت فروش از هزینه تولید آنقدر بالاتر است که می تواند با 6 ماه توقف فروش هزینه های خود را با درآمدهای سابق مدیریت کند؟
    چرا نمایندگان مجلس این موضوعات را بررسی نمی کنند و پاسخی به مردم نمی دهند؟ چرا عملکرد خودروساز بصورت شفاف دراختیار مردم قرار نمی گیرد؟

  • جمال جمال (13 خرداد 1397 ساعت 19:32)

    احتمال اینکه توسط انگلیس هدایت بشود نیست؟

  • Jahan Jahan (13 خرداد 1397 ساعت 19:31)

    20 درصد حقوق اضافه کردید 40 درصد همه اقلام گرون شد
    مدیریت دنیا رو باید بدهند به شما
    مرحبا

  • سروش سروش (13 خرداد 1397 ساعت 18:33)

    خوبه ********** فتوا صادر میکند و ابتکار در میکند و نبوغ به خرج میدهد و اقتصاد مقاومتی را نظریه میدهد اطلاعی از وظعیت و عملکرد سازمانها و ادارات و نهادهای کشور داشته باشد.حرف زدن خیلی راحته

  • سعید سعید (13 خرداد 1397 ساعت 17:29)

    *********** با ماشیناشون و قیمتاشون

  • جلیل جلیل (13 خرداد 1397 ساعت 16:51)

    متاسفانه مردم دارن له میشن زیر این فشارگرانی افسارگسیخته و هیچ مسئولی هم پاسخگو نیست این چه *****************************************

  • هخامنش سعیدی هخامنش سعیدی (13 خرداد 1397 ساعت 15:51)

    وبسایت فروشش ک تو 1 ساعت نوشت: ظرفیت تکمیل

  • رضا رضا (13 خرداد 1397 ساعت 15:24)

    در اقتصاد ازاد افزایش قیمت ... و هرچی شما فکر کنی حق تولید کننده است به شرطی که خریدار بینوا هم حق انتخاب داشته باشد ، واردات رو ازاد کنید تعرفه را ۵ درصد کنید دلار ۱۰ هزار تومنی! به واردات خودرو اختصاص بدین ، از اون طرف ایران خودرو و سایپا هم کار خودشون رو بکنن اقتصاد خودش همه چیز رو بالانس میکنه و نیاز نیست مجلس ورییس جمهور بیان وسط و شما ماشین اشغال هم نخواهید دید ولی تا زمانی که همه چیز قفل شود و انحصار باشد نتجه این می شود

  • مجتبی مجتبی (13 خرداد 1397 ساعت 14:38)

    اینو هم اضافه کنید که دعوت نامه خودروهای تحویل خرداد رو هنوز صادر نکردن قبلا دعوت نامه رو میدادن و زمان تحویل رو تاخیر می انداختن ولی الان منتظرن گرون بشه بعد دعوت نامه رو بدن اگه این اسمش احتکار نیست پس چیه ؟؟؟؟

  • ناشناس ناشناس (13 خرداد 1397 ساعت 14:33)

    مجلسی ها خسته نشدند اینقدر شعارهای پوچ وپوشالی دادند که هیچ اثر وسودی نداره واقعا سالانه بیایند و در رسانه ها اعلام کنند که چه کاری برای این مردم انجام دادند کدام یک از شعارهاشون عملی شده ، جای تاسف داره

  • مسعود مسعود (13 خرداد 1397 ساعت 14:30)

    متاسفانه در این دولت چیزی جز گرانی ندیدیم و متاسفانه این کامنت منتشر نخواهد شد !!!

  • iraniiiii iraniiiii (13 خرداد 1397 ساعت 14:09)

    برید این بساط جمع کنید از روز اول شماهایی که بامدیریت انشالله و ماشااله وارد صنعت شدید همان موقع مشخص بود که وضعیت صنعت و تولید بکجا خواهد رسید در این چند دهه نه تنها هیچ بهروری و پیشرفتی نداشتیم بلکه اکثر صنایع تولیدی بزرگ را یا ورشکسته کردید ویا انحصاری و محتاج یارانه های دولتی ، دردنیا دولتمردان برای رفاه وآسایش مردم هرروز جامعه را بسوی پیشرفت و رقابت جهانی هدایت میکنند اما در ایران آقایون برعکس دنیا داره مملکت را پیش میبرند.واقعا خسته نباشید .