1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. افزایش مجدد قیمت خودروی تیگو 7 در تیر ماه 97

افزایش مجدد قیمت خودروی تیگو 7 در تیر ماه 97

24 تیر 1397
  • 1

نوسانات جدید نرخ ارز روی محصولات چینی بازار ایران نیز بسیار اثرگذار شده و مدام قیمت این خودروها از سوی نمایندگی‌ها در حال تغییر است.

 افزایش مجدد قیمت خودروی تیگو 7 در تیر ماه 97

قیمت تیگو 7 برای دومین بار طی تیرماه 97 افزایش یافت . نگاهی به چند نکته خیلی جالب توجه می باشد . اول اینکه قیمت دلار در کشور روند نزولی داشته اخیرا و از التهابات بازار ارز کاسته شده است و اوضاع نسبتا آرام شده است ولی حالا چرا قیمت چری تیگو 7 در تیرماه دوباره افزایش یافته خیلی جالب توجه و خنده دار می باشد . دوم اینکه بازار خودرو در رکود به سر می برد و مشتری در بازار به دنبال خرید خودرو بخصوص از نوع چینی آن چندان وجود ندارد و در آخر اینکه باید به این مهم توجه کنیم که هم اکنون با توجه به عرضه محدود تیگو 7 برای فروش در ابتدای این ماه با توجه به عدم استقبال ظرفیت محدود فروش تکمیل نشده است و همچنان ادامه دارد .

نتیجه اینکه افزایش قیمت یک خودرو در وضعیت کنونی بازار خودرو کشور بسیار خنده دار و تعجب برانگیز می باشد و جز کمتر شدن اقبال عمومی که چندان هم وجود نداشت در ماههای اخیر نتیجه دیگری به همراه نخواهد داشت . خوب بود شرکت های فروشنده خودرو با بررسی و درک بهتری از بازار کنونی نسبت به اخذ تصمیمات خود اقدام نمایند .


روند تغییر قیمت تیگو 7 :


 افزایش مجدد قیمت خودروی تیگو 7 در تیر ماه 97

منبع


نظرات

  • جواد جواد (24 تیر 1397 ساعت 15:30)

    یه قانون نانوشته توی این مملکت وجود داره که هر چی که گرون شد دیگه ارزون نمیشه .
    این شرکتها هم ترجیح میدن ماشینی که مشتری نداره رو هی گرون کنن حتی اگه تو دستشون باد کنه ولی ارزون ندن .