1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. جدول قیمت کلیه محصولات ایران خودرو ۳ مرداد ۹۷

جدول قیمت کلیه محصولات ایران خودرو ۳ مرداد ۹۷

3 مرداد 1397
  • 7

این روزها شرایط عجیبی در خودروسازان کشور به خصوص در ایران خودرو را شاهد هستیم. از طرفی اخبار رسیده حکایت از کمبود قطعه و تولید ناقص خودروها را دارد و از طرفی این شرکت پیش فروش خودرو با موعد تحویل برای سال آینده را انجام می دهد . در نتیجه این اخبار و سیاست های اشتباه این شرکت فقط قیمت بین کارخانه تا بازار افزایش می یابد . در جدولی که در ادامه آورده می شود می توان این تفاوت قیمت محسوس را کاملا مشاهده نمود .

 جدول قیمت کلیه محصولات ایران خودرو ۳ مرداد ۹۷


قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی :


 جدول قیمت کلیه محصولات ایران خودرو ۳ مرداد ۹۷



نظرات

  • اکبر اکبر (5 مرداد 1397 ساعت 07:18)

    سلام. ایران خودرو به تعهداتش عمل نمی کنه . تیر ماه گذشته نوبت تحویل خودرو پژو پارس LX بوده ولی تا اکنون هنوز دعوت نامه تکمیل وجه نیومده

  • yamin yamin (4 مرداد 1397 ساعت 10:09)

    سلام خدمت دوستان عزیز، باید بگم مردم ما حقشونه همه چیزو گرون بخرن، باید بدتر از اینا سرشون بیاد، اگه یه مدت خرید نکنن بخدا مجبور میشن قیمتا رو بیارن پایین، یه 207 یا تندر نود شده هم قیمت یه سوناتا کارکرده 2007 ، ماشینای ایرانی مفت نمی ارزن ولی کارکرده وارداتی یه پیچش به تمام هیکل ماشینای داخلی یا تولید داخل که زیر سی چهل میلیون باید باشن می ارزه

  • ali ali (3 مرداد 1397 ساعت 17:04)

    خدا اخرش به خیر کنه برای ماشینهای ایرانی این همه باید پول بدی تندر 90 خریدم سال 96 39 میلیون الان شده 59 میلیون

  • فرهاد فرهاد (3 مرداد 1397 ساعت 16:19)

    باعرض سلام و عرض ادب و احترام...دوستان الان دیگه قیمت نمایندگی هم وجود ندارهاااا میری نمایندگی قیمت بازار رو میفروشند که؟؟!!

  • محمدامین محمدامین (3 مرداد 1397 ساعت 15:36)

    پژو 508 ،234میلیون؟آخه 1ماه پیش 190میلیون بود.چه خبره آخه؟

  • وحید وحید (3 مرداد 1397 ساعت 13:23)

    h 30 کروس 60 میلیون ؟؟؟ 15 تومن هم زیادش. چه خبره آخه ؟

  • طاهری طاهری (3 مرداد 1397 ساعت 11:58)

    ایران خودرو عامل اصلی تمام این اغتشاشات بازار خودرو بوده توی چند ماه اخیر؛ هر ماه داره پولای مردمو با کمترین سود و دیرترین تاریخ تحویل ممکن و قیمت نهایی نامشخص از مردم میگیره و قطره چکانی خودرو به بازار تحویل میده و هر چند روز یک بار با انتشار شایعات پیشنهاد افزایش قیمت و خوابیدن خط تولید به بازار آزاد شوک وارد میکنه عمدا تا مردم باز هم بیشتر و بیشتر از پیش فروشای کلاهبردارانش خرید کنن و قیمتهای بازار هم بکشه بالا مدام و خودش هم این آشفتگی بازار و اختلاف قیمت بازار و کارخانه رو که خودش ایجاد کرده دست آویز کنه برای هر روز گرون تر و گرون تر کردن آسغالهاش و دیرتر و دیرتر تحویل دادن لگنهای آشغال و بی کیفیت و بینهایت گرونش به مردم.دلال و این حرفا هم همش چرت و پرته.دلال اصلی دقیقا خود ایران خودرو*****.قیمتایی که همینطوریش بیش از حد گرون بودن رو باز هم چند میلیون گرون کرده یه ماه پیش و تحویل هم نمیده و مدام داره بازارو آشفته میکنه.هر بار با وعده های پرت و پلا و توخالی و به بهانه بالا بردن کیفیت داره میکشه روی قیمتها و هر روز هم آشغال تر میشه محصولاتش. اشتهای بی انتهای ******* خوری ایران خودرو.دولت باید خیلی شدید و جدی این ***** رو گوش مالی بده و نظارت شدید بذاره روش.شده یه بچه ی لوس و بیتربیت و زیاده خواه که هر روز طلبکارتر از دیروزشه.