درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
سلام
فاصله قیمت کارخانه و بازار بالا است ولی مردم میخرند پس با آزاد سازی قیمت خودرو بازار به تعادل میرسد و فضا سالامتر میشود مردم هم قدرت خرید دارند چون اگر نداشتند دلالهای خودرو هم نبودند ....
امروز و فردا بود که یک ماشینی بخرم وبا خانواده بریم مسافرت . یک آشفته بازاری در بازار خود رو به وجود آمد که دهانمان بازماند. خدا از سر تقصیر باعث و بانیانش نگذرد.
باید تعرفه واردات خودرو های وارداتی نیز صفر شود تا باعث ایجاد رقابت و افزایش کیفیت محصولات داخلی گردد.
قطعه ساز و خودرو ساز از شرایط توافقی بودن بازار ثانویه، استفاده کنند و دلار رو با قیمتی که براشون به صرفه هست رو بخرند و از روشهای لابی و ارتباطات و کارهایی که بلدند استفاده کنند برای خریدن دلارهای ارزان. اساس ایجاد بازار ثانوی با قیمت توافقی برای همینه که شرکتها زور بزنند قیمت دلار بیاد پایین. نه اینکه دلار 4200 بگیرن قایم کنند گوشه خونه، و زور بزنن که دلار گرون بشه بعد دلارا رو بفروشن تو بازار. الان برعکس شده. ازادسازی قیمت خودرو فقط دلار رو گرون میکنه. نباید اجازه داد شرکتها قیمت رو بالا ببرند، باید قیمتها ثابت بمونه تا مجبور بشن قیمت توافقی رو پایین بیارن در چانه زنیهاشون
قطعه خودرو رو که نمیشه بزارن چندون بیارن. شاید طلا و دلار بشه.
نتیجه خودرو همچنان گرانتر خواهد شد و شاید هم تعطیل.