درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
کارخونه ها پولدارن که هر روز یک کارخونه جدید افتتاح میکنن.قیمت ماشین تو بازارم خود کارخونه تعیین میکنه نه فروشنده ها.به طور مثال:در نمایندگی ثبت نام خودرو ندارن ولی به صورت آزاد، ماشینای صفرشون قیمت میزارن و میفروشن و اونی که میخره بر اساس همون قیمتی که خریده قیمت میزاره .
بعد میان میگن بازار تعیین کننده قیمته اگر اونطوری باشه ما نون هم زیاد میخریم پس باید هر روز افزایش قیمت داشته باشه!
همه این پولها میره تو جیب دولت پس بدش نمیاد قیمتهارو زیاد کنه و مردم هم که قدرتی ندارن که جلوی این افزایش قیمتهارو بگیرن
ببینید خودرو ساز های اغلب یا دولتی هستند یا خصولتی که ******** صاحبشونن چون این امتیاز به هر کسی داده نمیشه.
باید اینو بدونید که دولت از خودرو ساز ها جدا نیست چرا؟ چون با بودجه دولتی ساخته شدن ولی سودش به بودجه دولتی نمیره بهترین جا برای رانت خواری صنعت خوردو هستش با این که هر ساله سودهای میلیاردی پایان سال میگن ما ورشکسته ایم دولت به ما کمک کنه خوب این پول کجا میره تو جیب ********نجومی بگیر و ********* انتظار نداشته باشید این صنعت خودرو روزی به جایی برسه چون فساد بزرگی داره.
اگر دولت ، اراده حمایت از مردم را داشت و جلوی مافیای خودرو ، می ایستاد ، می توانست براحتی با کمتر کردن تعرفه گمرکی خودروهای وارداتی ، جلو گردن کشی و اجحاف لگن سازان داخلی را میگرفت . ولی ..... .
انحصار
احتکار خودروسازان و عرضه نکردن خودرو به بهانه نبود قطعه و حمایت دولت از این اشغال سازان داخلی و جلوگیری از کاهش تعرفه خودرو وارداتی به دلیل شریک بودن در کارخانجات خودروسازان اشغال داخلی و بی ارزش بودن جان و مال مردم برای مسئولین به اصطلاح مسلمان دلیل گرونی نه تنها در خودروسازی بلکه در همه تولیدات دیگر است