1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. آشنایی با مرد هزار چهره بازار خودرو که بازداشت شد !!!

آشنایی با مرد هزار چهره بازار خودرو که بازداشت شد !!!

5 شهریور 1397
  • 1

هفته گذشته خبری را با تیتر بازداشت دست راست وزیر صنعت و معدن و تجارت منتشر شد که مورد توجه بسیاری از فعلان بازار خودرو قرار گرفت. تا جاییکه انجمن واردکنندگان خودرو ایران در خصوص این دستگیری اطلاعیه ای منتشر کرد و در آن یادآور شد که رئیس انجمن واردکنندگان خودرو ایران آقای کوروش مرشدسلوک می‌باشند و هیچگونه ارتباطی با انجمن صنفی کارفرمایی ندارند.

 آشنایی با مرد هزار چهره بازار خودرو که بازداشت شد !!!

"م.ر" مدیر عامل 34 ساله اهل آمل، یکی از شرکت‌های واردکننده است که گفته می شود بیش از 100میلیارد تومان از مشتریان این شرکت دریافت کرده، و مدتی هم از دسترس خارج شده بود.

این در حالی است که گفته می‌شود این فرد که دارای سابقه تخلف در پیش فروش خودرو است همان کسی که وزیر صعنت چندی پیش طی نامه‌ای از وی حمایت کرده بود.

واردات غیرقانونی خودرو چندی پیش به یکی از داغ‌ترین سرخط‌های رسانه‌های کشور تبدیل شد و درحالی که رئیس جمهوری از رئیس قوه قضائیه درخواست کرد که خارج از نوبت به این پرونده رسیدگی شود، رسانه‌ها نامه‌ای منتشر کردند که نشان می‌دهد وزیر صنعت حمایتی ویژه و خلاف قانون از یک واردکننده خودرو انجام داده است.

"م-ر" در دوران انتخابات دوازدهم در ستاد انتخاباتی آقای روحانی فعالیت پرررنگی داشت که روابط نزدیک وی با محمد شریعتمداری، وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت نیز در این ایام قوی تر شد.

سند زیر نشان می دهد وزیر صنعت سال گذشته دستور داده با یک واردکننده خودرو - که فاقد نمایندگی از شرکت اصلی بوده و طبق اعلام سازمان حمایت، دارای سابقه تخلف در پیش فروش خودرو است- برای ثبت سفارش و ترخیص خودرو از گمرک، در زمان ممنوعیت، همراهی شود.

گفتنی است که رئیس انجمن صنفی واردکنندگان، حکم جعبه سیاه شریعتمداری را در ماجرای “هک سایت” و واردات بی‌ضابطه خودرو به کشور دارد.

 آشنایی با مرد هزار چهره بازار خودرو که بازداشت شد !!!



نظرات

  • تقی تقی (5 شهریور 1397 ساعت 19:18)

    الان خیلی آشنا شدیم. چرا اسم کامل این دزدان رو برای ملت نمی نویسید. اگر جرمشون ثابت شده که باید همه بشناسند اگر هم نشده که چرا خبر غیر واقعی چاپ می کنید .