1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. وزیر صنعت : تحویل هر چه سریعتر خودروهای موجود در انبار کارخانه‌ها

وزیر صنعت : تحویل هر چه سریعتر خودروهای موجود در انبار کارخانه‌ها

18 شهریور 1397
  • 7

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: می بایستی خودروهای موجود در انبار کارخانه ها سریعا پس از رفع نقص به پیش خریداران تحویل داده شوند.

 وزیر صنعت : تحویل هر چه سریعتر خودروهای موجود در انبار کارخانه‌ها

به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمد شریعتمداری در این بازدید ضمن اشاره به روند رو به تکمیل خودروهای موجود گفت: این کارخانه که متعلق به بخش خصوصی با سهام ۴۹ درصدی و با مشارکت ایران خودرو که ۵۱ درصد سهام دار است فعالیت می‌کند و در روز امکان تولید و تحویل ۵۰۰ خودرو از خودروهای موجود را پس از طی روند قضایی دارد.

وی افزود: این خودروها پیش فروش شده و باید سریعا رفع نقص به صاحبان آنها تحویل داده شود و با توجه به روند کاهشی قیمت خودرو در بازار با ورود این خودرها این روند تثبیت خواهد شد.

شریعتمداری افزود: با طی روند قضایی و تامین قطعه به زودی روزانه ۵۰۰ خودرو در ایران خودرو تبریز تحویل داده خواهد شد.



نظرات

  • رسول رسول (19 شهریور 1397 ساعت 14:31)

    شریعتمداری مرد باش. ماشین من تحویل تیرماه بوده از دیماه96 هم با فروش سمند دسته گلی که داشتم ثبت نام کردم که ماشین صفر داشته باشم پس چی شد نامردا چرا حتی دعوتنامه هم هنوز نیامده خیلی پست هستن

  • بی نام بی نام (19 شهریور 1397 ساعت 13:07)

    اگه شریعت مداری بی تعارف و صادقانه میخواست جوابتو بده، این میشد:
    سلام رعیت...
    زورمون زیاده
    دلمون میخواد
    همینی که هست

  • امیر امیر (19 شهریور 1397 ساعت 13:02)


    صدها شورای نظارتی بیکار و بی مصرف ساختند. بیان یک شورای کارآمد نظارتی درست کنن که اگه کسی خواست خودرو یا هرچیز دیگه ای رو بیشتر از قیمت نامتعارف توی بازار یا... معامله کنه، شدیدا مجازات بشه. با مشارکت و نظارت مردم.
    همه ملت هم همکاری میکنن که دست دلالها و سودجوها قطع بشه و میشه. مگر اینکه خود دولت و حکومت دستش توکار باشه...
    ایجاد این شورا نهایتا یک هفته طول میکشه و اجرایی شدنش تا هفته دوم بازار رو اصلاح میکنه

  • علی علی (18 شهریور 1397 ساعت 19:39)

    با سلام جناب آقای شریعتمداری ، خودتان بهتر میدانید خودروسازان داخلی در حق مردم واقعاٌ اجحاف می کنند ،برای مثال یک دستگاه خودروی داخلی برای مصرف خانوادگی از یکی از بزرگترین به اصطلاح خودروسازان داخلی پیش خریدنمودم موعد تحویل مرداد 97 بود اما چندین ماه در نوبت بودم و هر ازچندی نیز افزایش قیمت می دادند و تا کنون نیز با گذست موعد تحویل گیری نه تنها خودرو را تحویل نداده اند بلکه با وجود افزایش سرسام آور قیمت نمایندگی به صراحت گفتن که ما بعد از افزایش شهریور97 که برای دومین بار درسال 97 است خودرو را به قیمت بالاتر و در زمان نامعلوم ؟!!!!به شما می دهیم و فقط تابع قانون خودمان هستیم ،جمع کنند بهتر است چون خودروسازان خارجی با انصاف ترند، خودرو سازان داخلی دنبال فرصت هستند که از آب کره بگیرند و کلاٌ مشتری مداری برای آنها حرفی بیش نیست بیشتر جیب مدار هستند و منافع مدار در این میان نیز مبادی ذیربط که بایستی برخورد قانونی نمایند با دیدن هر روزه احتکار هزاران خودرو توسط خودرو سازان دم بر نمی آروندو بیشتر طرفدار خودروسازان داخلی هستند تا مشتریان بی دفاع .((برای نمونه 8845 دستگاه خودروی سمند احتکاری که رسانه ای شد که در پارکینگی در آذر شهر کشف شد مگر با آن شرکت خودرو ساز چه کردند؟؟؟؟؟؟

  • محمد محمد (18 شهریور 1397 ساعت 12:56)

    وقتی نمی فهمیم هموطن کیست و وطن پرستی چیست ؛ نتیجه این می شود که بیشتر باید مراقب دولتی ها باشی که به کشور و اقتصاد مملکت ضربه نزنند تا افراد عادی جامعه . اگر همین امروز مدیر عامل ایران خودرو را دادگاهی می کردند خیلی ها حساب کار دستشان می آمد .

    امیر امیر (19 شهریور 1397 ساعت 10:49)

    خیلی ها باید به قول شما دادگاهی بشن...
    نمیشه گفت...

  • محمدبیگدلی محمدبیگدلی (18 شهریور 1397 ساعت 12:19)

    آقای شریعتمداری یک کار درست وباقیات وصالحات بیا انجام بده همه بگویند خدا پدر ومادرت رابیامرزد
    1- برروی خودرو ها روز ساخت خودرو یعنی روز کنترل نهایی حک شود
    2- قیمت برای مصرف کننده هم بر روی خودرو حک گردد
    بااین دو کار دیگر لازم به هیچ کاری نیست بقیه حرف زدن ها مفت است وریالی ارزش ندارد
    بسم الله اگر میتوانی وگرنه ....