1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. امیدوار به روند کاهشی قیمت ها در بازار‌ خودرو باشید

امیدوار به روند کاهشی قیمت ها در بازار‌ خودرو باشید

8 مهر 1397
  • 4

عضو هیات مدیره اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران پیش بینی کرد که در هفته جاری و با پایان پیش فروش محصولات ایران خودرو از یک سو و کاهش قیمت دلار از سوی دیگر، قیمت خودروها در هفته جاری کاهشی باشد.

 امیدوار به روند کاهشی قیمت ها در بازار‌ خودرو باشید

نعمت الله کاشانی نسب با بیان این مطلب گفت: همزمان با ثبات نرخ ارز قیمت خودروها نیز در بازار روند افزایشی را تجربه نمی کند و افزایش لحظه ای قیمت ها نیز متوقف شده است.

وی با بیان این که در حال حاضر معامله خودرو در بازار به صفر رسیده و خریداری برای خودروهای موجود وجود ندارد، تصریح کرد: انجام نمی شود و خریداری وجود ندارد در عین حال پیش فروش های ایران خودرو نیز بر بهبود بازار تاثیرگذار بوده است.

این فعال بازار خودرو ادامه داد: در حال حاضر قیمت ها در بازار ثابت بوده و روند کاهشی و یا افزایشی نداشته است ضمن آن که خرید و فروشی نیز در این بازار انجام نمی شود که با این شرایط پیش بینی می شود قیمت ها در هفته جاری روند کاهشی در پیش بگیرد.

کاشانی نسب با اشاره به سیاست های جدید ارزی تصریح کرد: با اجرایی شدن این سیاست ها از سوی دولت، احتمال کاهش قیمت ها وجود خواهد داشت این در حالیست که کاهش بیش از 2 هزار تومانی دلار نیز در قیمت خودروها و کاهش آن ها تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: افزایش قیمت دلار تاثیری در بازار خودرو نداشته زیرا حجم زیادی از سرمایه گذاری بر روی دلار بوده که امروز با کاهش قیمت ان در بازار، ضرردهی زیادی به همراه داشته است.



نظرات

  • علی علی (8 مهر 1397 ساعت 22:15)

    همیشه این متن که نخرین ارزون میشه رو دیدین یعنی بدانید و آگاه باشین که گرونتر خواهد شد.

    امیر امیر (9 مهر 1397 ساعت 18:05)

    تو بدو برو بخر...

  • ایلیا ایلیا (8 مهر 1397 ساعت 14:08)

    بزک نمیر بهار میاد
    کمبزه با خیار میاد

    Alireza Alireza (9 مهر 1397 ساعت 00:37)

    این احتمال بسیار قوی هست.
    البته نه به این معنا که قیمت‌ها به حالت قبل برگردد.
    مثلا دیبای 40 تومانی به حدود 35 خواهد رسید.
    که با توجه به خریدها و پیش خریدهایی بی حد و اندازه، این قیمت ها هم جذاب نخواهد بود و با توجه به رشد اقتصادی صفر و احتمالا سال آینده منفی، باید منتظر رکود شدیدا در بازار باشیم.