1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. تعیین تکلیف افزایش قیمت خودرو در جلسه کمیسیون صنایع مجلس

تعیین تکلیف افزایش قیمت خودرو در جلسه کمیسیون صنایع مجلس

20 آبان 1397
  • 8

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: بعد از اتمام تعطیلات مجلس این کمیسیون با برگزاری جلسه ای نظرات موافقان و مخالفان افزایش قیمت خودرو را بررسی و در نهایت به جمع بندی خواهد رسید.

سعید باستانی با اشاره به درخواست خودروسازان برای افزایش قیمت ها، اظهارداشت: افزایش قیمت مواد اولیه و نوسانات نرخ ارز عاملی شده که این درخواست مطرح شود.

وی با بیان اینکه در طول چند ماه اخیر قرار بود کمیسیون صنایع مجلس به صورت جدی موضوع افزایش قیمت خودرو را بررسی کند، افزود: با تأخیرهای متعدد قرار شده موضوع افزایش قیمت خودرو در اولین جلسه کمیسیون صنایع مجلس با حضور وزیر صنعت بررسی شود.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: هفته آینده تعطیلات مجلس به اتمام می رسد و با برگزاری جلسه، نظرات موافقان و مخالفان افزایش قیمت خودرو را بررسی می کنیم و در نهایت به جمع بندی خواهیم رسید.

منبع تسنیم


نظرات

  • ابرانی ابرانی (22 آبان 1397 ساعت 13:41)

    همه دنبال این هستن که ضررشون جبران بشه من نمیدونم ضرر کارگر بیچاره که حقوقش افزایش پیدا نمیکنه و زیر بار این خرج کمر شکن داره له میشه و هرروز یکی با بهانه ضرر و زیان محصولش رو گرون میکنه رو کی باید جبران کنه... نکنید آقا نکنید به داد مردم برسید

  • خسته خسته (21 آبان 1397 ساعت 09:17)

    خدا ازشون نگذره نامردا آخه مایی که عمری قرورن قرون گذاشتیم روهم تا یه ماشین معمولی ثبت نام کنیم که بی ماشین نباشیم حالا قبل تحویل قیمتشو چند برابر کنن از سر قبر باباشون بیاریم بدیم مابه التفاوتشو؟؟؟؟؟؟؟؟ اینهمه هم پولمون پیششون موند و منتظر ماشین موندیم آخرم نمیتونیم ماشین بگیریم. ارزش پولمونم که یک چهارم شده.چرا ******* اینا سیرمونی نداره؟؟؟؟؟

  • نمایندگان نامردم نمایندگان نامردم (21 آبان 1397 ساعت 08:04)

    دغدغه همه نمایندگان مردم شده گران کردن خودرو ، گران کردن دلار ،گران کردن مایحتاج مردم ،گران کردن .... . و البته تنها دغدغه ای که نمایندگان واقعی مردم ندارند بدبختیهای مردم است . حالا شما حی بنویسید نمایندگان مردم ، مجلس مردم فقط یک جک مضحک است یک جک

  • احمدی احمدی (20 آبان 1397 ساعت 20:00)

    اگه خودرو ساز ها میگن ضرر میکنیم خوب سهام کنن شرکتو بفروش مردم اونوقت می بینیم ضررمیکنن یانه

  • ناشناس ناشناس (20 آبان 1397 ساعت 14:39)

    هرگونه افزایش درقیمت خودروبی پایه بی اساس وبه ضررصدردرصدی مردم است مجلسیها ودولتی هیچ وقت به نفع مردم کار نمیکنند چون منابع ممکلکت دراخیتارشان است حقوق های نجومی م گیرندهیچ وقت دردمردم درک نمکنندنمی دانندکسییکه باحقوق دوتومن با دوسه بچه بیکار درآستانه ازدواج چه فشاری به اینها میادلذا مردم باید همدیگر رادرک کنند.
    این خودرو های آشغال راهیچ کشوری نمی تونن بفروشند اصلا تحریم به کنار این ماشین هارا افغانستان وعراق هم نمی خرنداز مردم م خواهیم تحریحم کنندنخرند.

  • احمد احمد (20 آبان 1397 ساعت 14:11)

    ما از شکور پورحسین نماینده بیله سوار وپارس آباد مغان خواهش میکنیم که دراین باره رای ممتنع ندهد مانند سایر موضوع های مجلس یابهتر بگم ماست صفت نباشن .

  • حمید حمید (20 آبان 1397 ساعت 14:02)

    مگه ما صنعت خودروسازی نداریم؟ مگه پراید تیبا و سمند و... داخلی نیستند پس چرا وابسته به قیمت ارز هستند؟چرا پرایدی که کمتر از 6 میلیون تومان هزینه دارد را به 22 میلیون می فروشند و ضرر میکنند؟اگر نمی توانند ماشینهای به روز،ایمن و کم مصرف تولید کنندچرا درش را گل نمی گیرند و واردات را آزاد نمی کنند؟چرا تقصیر مصرف بالای بنزین گردن مردم می اندازند در حالی که پراید کم مصرفترین و پرتیراژترین است داخل شهر صدی ده لیتر مصرف میکند؟ چرا اشتعغال را بهانه می کنند ؟ در حالی که با واردات هزاران شغل ایجاد می شود ،و هر روز کشته و معلول شدن هموطنانمان را به خاطر محصولات بی کیفیت را شاهد نیستیم که جبران پذیر نیست؟اینقدر به این مردم مظلو.م ظلم نکنید..........

  • aidin aidin (20 آبان 1397 ساعت 10:49)

    فکرهای الکی .ایده های الکی....چون خودروسازان خودمختارهستند هرجوری دوست دارن قیمتها را بالا می برند وعمراً هم پایین نمی ارند مجلس و دولت و کمسیون همگی کشک هستن این ثابت شده است جنسی که افزایش قیمت می دهند پایین نمیاد کشوری داریم گل وبلبل هرکس هرکاری دوست دارن میکنن جون نظارت نیست چون مدیریت نیست جون دزد زیاد است