1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. انتظار بی‌جهت مردم ; قیمت جدید خودرو فعلا اعلام نمی‌شود

انتظار بی‌جهت مردم ; قیمت جدید خودرو فعلا اعلام نمی‌شود

28 آبان 1397
  • 7

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: قیمت‌های جدید خودرو طی امروز و فردا اعلام نمی‌شود، روز گذشته جلسه‌ای در دفتر وزیر صنعت، معدن و تجارت برگذار شد.

بی خودی مردم منتظر هستند ; قیمت جدید خودرو فعلا اعلام نمی‌شود

رمضانعلی سبحانی فر در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص افزایش احتمالی قیمت خودرو طی روزهای آینده، اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر واردات خودرو متوقف شده و مواد اولیه در بورس ارائه می‌شود و تهیه آن با نرخ آزاد انجام می‌شود نیاز به افزایش قیمت‌ خودروها وجود دارد.


 

صنعت خودرو 1میلیون اشتغال ایجاد کرده است


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود یک میلیون اشتغال در بخش خودرو وجود دارد ، گفت: نشست‌ بخش‌های مختلف مرتبط با قیمت گذاری و همچنین تولید خودرو در حال برگذاری است تا در خصوص قیمت‌های جدید محصولات به جمع‌بندی نهایی دست پیدا کنند.


 

قیمت خودرو باید سود دلالان را کاهش دهد


نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: قیمت خودرو باید به گونه‌ای باشد که از یک سو به خودروسازان کمک کند و از سوی دیگر حاشیه قیمتی موجود در بازار که سود آن جیب دلالان می‌رود کمتر شود.


 

جلسات بررسی قیمت خودرو با حضور برخی اعضای کمیسیون صنایع و معادن در حال برگذاری است


این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه قیمت‌های جدید خودرو طی امروز و فردا اعلام نمی‌شود، خاطرنشان کرد: روز گذشته جلسه‌ای در دفتر وزیر صنعت، معدن و تجارت برگذار شد، اقدامات کارشناسی در خصوص بررسی افزایش قیمت خودرو در حال انجام شدن است از نمایندگان عضو کمیسیون صنایع و معادن نیز در این نشست حضور داشتند.



نظرات

  • ایرانی ایرانی (5 آذر 1397 ساعت 18:29)

    به جای ایجاد شوک به بازار وافزایش استرس مردم بهتر است خودرو سازان به فکر نواوری وخلاقیت برای افزایش کیفیت وکاهش هزینه های قیمت تمام شده باشند تا هم خودشان سود بیشتری ببرند وهم مردم را نگران نکنند افزایش قیمت خودرو باعث انفجار قیمتها درتمام کالاها خواهد شد که هیچ کس نتواند ان را جمع کند لطفا به جای سود جویی بیشتر به فکر مردم ونظام باشید

  • محمود محمود (29 آبان 1397 ساعت 09:58)

    خودروسازان فقط به فکر جیب خودشونن و کاری ندارن که چی به سر مردم بدبخت بیچاره توی این اوضاع بد اقتصادی میاد مخصوصا اونایی که رفتن زیر قرض و وام برداشتن تا بتونن واسه خودرو ثبت نام کنن. آخه به نظر شما اگه خودرو به قیمت حاشیه بازار نزدیک بشه چند درصد میتونن ماشین بخرن؟ اکثرا پولشونو پس میگیرن چون در توانشون نیست ماشینو تحویل بگیرن پس این خودش باعث میشه خودروسازان روبه ورشکستگی پیش برن. تنها راهش اینه که دولت به خودرو سازان سوبسید بده مثلا مالیات ازشون نگیره یا وامهای بلند مدت کم بهره بهشون بده تا بتونن ادامه راهو برن و به مردم بی پول که نیازمند خودرو هستند فشار نیاد.

  • یه ایرانی یه ایرانی (29 آبان 1397 ساعت 08:54)

    کسی منتظر قیمت جدید نیست همه منتظر این دو خودرو ساز درو . . . و فا . . . زودتر خودرو بدن به بازار (همون خودروهای که گفتن همه قطعاتشو با ارز 3800 تومانی از قبل دپو گردن)تا قیمتهای که با دلال بازی درست کردن برگده

  • علی علی (29 آبان 1397 ساعت 08:12)

    مردم منتظر نیستند ،خودروسازها هستند که منتظر این اتفاق نامبارک هستند ، شما چرا خودتو زدی به نفهمی؟اگه فاصله قیمت بین کارخانه و بازار زیاد شده ، به دلیل اینه که خودروسازها به تعهداتشون عمل نمیکنند ، به دلیل بی ارزش شدن پول کشور که مسولیت این بی کفایتی به دولت و نمایندهای مجلس برمیگرده

  • reza reza (28 آبان 1397 ساعت 19:20)

    عجب نمایندگانی داریم این نماینده ها رای آوردن تا به فکر مردم باشن یا به فکر جیب خودشون. بزرگ ترین دلال خود خودرو ساز ها هستند افزایش قیمت خودرو به خاطر عدم فروش و یا تحویل خودرو های پیش فروشی توسط خودرو ساز ها هستند.

  • اکبر اکبر (28 آبان 1397 ساعت 15:25)

    مگه دلالها همون خودروسازها نیستن خوب جیب تو جیب هستش
    میخوان دیگه مخفی کاری نباشه شفاف با قیمت گزاف این لگنها رو بفروشن بازم بگن تو ضرر هستیم

  • حمید حمید (28 آبان 1397 ساعت 14:00)

    آخه حاشیه بازار مگه ثابته که شما میخوای قیمت کارخونه رو ببری نزدیکش. بمحص ایکنه قیمت رو شما تو کارخونه بردی بالا قیمت بازار هم میره بالا. بعضییا حرف مفت میزنن.