1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. سایپا نحوه تحویل خودروهای رنو را اعلام کرد

سایپا نحوه تحویل خودروهای رنو را اعلام کرد

3 آذر 1397
  • 8

سایپا در یک بخشنامه جدید نحوه تحویل خودروهای رنو این شرکت را تشریح کرد.

سایپا نحوه تحویل خودروهای رنو را اعلام کرد

پیرو اعلام هفته گذشته حوزه بازاریابی و فروش در خصوص آخرین وضعیت تعهدات محصولات رنو به اطلاع میرساند از مجموع حدود 11.800 دستگاه موجودی اقلام منفصله (CKD) حدود 3400 تعهد تکمیل وجه شده، طی هفته جاری 500 دستگاه از تولیدات به مشتریان اختصاص یافت و مابقی (2900 دستگاه) تعهد تکمیل وجه شده دیگر طی 2 ماه آینده تحویل خواهد شد. لذا پس از اعمال غربالگری‌های مد نظر با هدف تحویل خودرو به مشتریان مصرف کننده، مابقی خودروهای قابل تولید در صورت تامین اقلام ساخت داخل، به شرح جدول ذیل تا پایان سال جاری به مشتریان محترم تحویل خواهد گردید.

مجددا یادآوری میگردد سود مشارکت و تاخیر بوجود آمده طبق قرارداد منعقده با مشتریان گرامی تا زمان تحویل خودرو محاسبه خواهد شد.

گروه خودروسای سایپا برای تعهدات باقیمانده در حال برنامه ریزی می باشد که متعاقبا اعلام خواهد شد.
جدول تحویل خودرو براساس غربالگری و اولویت زمان پذیرش در سیستم فروش سایپا:

سایپا نحوه تحویل خودروهای رنو را اعلام کرد

نمایندگان محترم در مدیریت مشتریان خود (تعهدات معوق و آتی) همکاری نمایید تا شرکت بتواند در این حوزه برنامه ریزی لازم را انجام دهد.



نظرات

  • نجات نجات (5 آذر 1397 ساعت 13:18)

    پس بریلیانس چی شد .اون موقع که ثبت نام کردیم اسمی از بریلیانس نبود .کسی بریلیانس نمیخرید .کلی صبرکردم تا قیمت قطعی بگیرم الان چی شده ..چرا قیمت قطعی ها را دعوتنامه نمیدن .واقعا مردم را گیراوردید ..دولت عرضه نداره استعفا بده بره کنار

  • حقیقی فرد حقیقی فرد (5 آذر 1397 ساعت 08:26)

    خودرو برلیانس چطور؟ اوایل مرداد تکمیل وجه کرده ام ولی تا کنون ماشین تحویل نداده اند

  • مهرداد مهرداد (5 آذر 1397 ساعت 00:33)

    دو نظر عینا نقل میشود
    سایپا داره اجحاف میکنه چون در انبارها به مقدار کافی محصولات رنو داره چون مرتب داره تو بازار ازاد ساندرو تندر تزریق میکنه منتظره افزایش قیمتهای جدیدابلاغ بشه بعد بیاد سود مشارکت و دیرکرد پرداختی را با افزایش قیمت و فروش با قیمتهای جدید جبران کنه متاسفانه هیچ نظارتی هم وجود نداره
    هموطن دیگر:
    چرا کسی جلوی ظلم این خودرو سازها نمیگیره این وزارت صمت چیکار میکنه این امپراطوری خودروسازی تو این مملکت مگه چقدر نفوذ قدرت داره اگه ماشین نیست چرا تو بازار هرچقدر دلتون بخواد هست؟ 2 ماه دیگه 6 ماه دیگه با چه قیمتی ماشین بدست مردم میدید؟ باید چند ملیون روی سود مشارکتتون بزاریم ماشین بگیریم چون قیمتهای جدید اعلام شده؟ پاداش تاخیر سایپا است چرا جایگزین مناسب نمیدید این نوع فروش کالا شاهکاره یک کلاهبرداری کامله بابا به خداوندی خدا این حق ما نیست

  • علی علی (4 آذر 1397 ساعت 15:14)

    برای بقیه مشتریان که خودروی ثبت نامی را تحویل نمیدهند باید پول ۲۵ سکه یا پول ۸۰۰۰ هزار دلار را بدهند چون زمان ثبت نام قیمت سکه یک ملیون صد هزار تومان و دلار نیز ۳۸۰۰تومان بود با پول مرده به جای خرید قطعات خودرو دلار و سکه خریدند و سود کردند.

  • فرزاد فرزاد (3 آذر 1397 ساعت 20:11)

    اگر ایرانخودرو و سایپا غیرت و شخصیت کاری و حرفه‌ای داشتند هرگز دست به مونتاژکاری برای خودروسازان اروپایی! و بخصوص چینی نمی‌زدن و آبروی خودشون را با این کارها بیشتر از این نمی‌بردن!!! تنها راه نجات بازار خودروی ایران حذف این دو انباردار آشغال جمع کن است و بس.

  • محمد محمد (3 آذر 1397 ساعت 20:11)

    اینها عمدا طولش دادند تا بعد از گران کردن خودور ماشین ها را تحویل بدهند

  • پ-س پ-س (3 آذر 1397 ساعت 16:58)

    اگر اینها خودرو دارند چرابه بهانه خروج رنو تحویل آن را متوقف کرده اند؟آیا نباید با این مدیران برخورد شود؟چرا دربرابر تعهدی که در قبال مردم دارند،صادق نیستمد؟همه میدانیم که باوجود خاک خوردن خودروها درانبارها(در رسانه ها گزارشات را میخوانیم ومیبینیم) آنها را به خریداران تحویل نمیدهند،اعصاب مردم از مصاحبه ها واطلاعیه ها وجدول ها خسته شده است وهیچ مسئولی پاسخگونیست!

  • مهدی مهدی (3 آذر 1397 ساعت 15:46)

    جالب اینجاست که اکثر سایت های مربوط به خودروزودتر از خود سایپا این بیانیه را منتشر کردن. همه چیز بستگی به مردم داره اگر واکنش انجام دادن اون بیانیه کذب و دروغ است در غیر اینصورت خودشون انتشار میدن.در ضمن اسیر تلاشتون هستم .اون موقع که تعهد وقرار داد داشتید چه گلی به سرتون زدین که الان میخاید تلاش کنید.