1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. قیمت پیشنهادی سایپا برای سیتروین C3 مشخص شد

قیمت پیشنهادی سایپا برای سیتروین C3 مشخص شد

7 آذر 1397
  • 5

به گزارش CAR.IR، سایپاسیتروئن قیمت مورد نظر خود برای سیتروین C3 تولیدی در این شرکت را به مشتریان خود اعلام کرده است .

 قیمت پیشنهادی سایپا برای سیتروین C3 مشخص شد

یکی از مدیران سایپا سیتروئن روز گذشته در صحبت تلفنی با car.ir، اعلام کرد که این شرکت قیمت نهایی سیتروئن C3 برای تحویل به خریداران را در حدود مبلغ 200 میلیون تومان پیش بینی کرده است و احتمال نوسان قیمتی در حدود ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان برای این خودرو وجود دارد و در حال حاضر منتظر نظر نهایی سازمان حمایت در رابطه با تعیین قیمت دقیق این خودرو می باشد .

به گفته ایشان قیمت نهایی در نظر گرفته شده برای این خودرو با توجه به مسائل مابه التفاوت ارزی و ارایه تمامی مستندات شرکت، حدود ۲۰۰ میلیون تومان براورد شده، اما ممکن است برای تحویل سری اول سیتروین C3 تخفیف هایی در نظر گرفته شود، البته تمام این مسائل پس از اعلام نظر نهایی سازمان حمایت با توجه به اخذ استعلام های لازم از گمرک و بانک مرکزی ، در مورد قیمت پیشنهادی سایپا سیتروئن تصمیم خواهد شد.

ایشان در ادامه ضمن اشاره به ادامه فعالیت خط تولید این خودرو در روزهای اخیر اضافه کردند که فعلا مشکل تامین قطعات سیتروئن C3 حل شده و لوازم و قطعات مورد نیاز برای تولید این خودروها از گمرک ترخیص شده است، وی در آخر بار دیگر تاکید کرد سایپاسیتروئن به کلیه تعهدات خود مبنی بر تحویل تمامی سیتروین C3های پیش فروش شده عمل خواهد کرد .

 قیمت پیشنهادی سایپا برای سیتروین C3 مشخص شد

منبع car.ir


نظرات

  • سعید سعید (3 بهمن 1397 ساعت 23:23)

    به سایپا و ایران خودرو ظلم نکنیدلطفا بگذارید قیمت دلخواهشان را برای این محصولات بی کیفیت که الت قتاله ملت شده بگذارند سرمایه داران را بچسبید وبی خیال ملت ما صبر را بخوبی یاد گرفتیم همانگونه که شما ***** و *** به مردم را بخوبی آموختید.

  • حسینی حسینی (8 آذر 1397 ساعت 10:31)

    این جمله "احتمال نوسان قیمتی در حدود ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان برای این خودرو وجود دارد"، در متن اولیه که دیروز هفتم آذرماه منتشر کردید، نبود. یا این جمله را از صحبت مدیر ذکر شده حذف کرده بودید و یا اینکه بعد خودتان به متن اضافه کرده اید. در هر دو صورت نوعی تحریف محسوب می شود که از منظر رفتار رسانه ای بسیار زشت و ناپسند است.

  • علی علی (7 آذر 1397 ساعت 19:10)

    سایپا به تعهدات قبلی خود عمل کند تا مردم اعتماد کنند و در فروشهای بعدی شرکت کنند.

  • فرزاد فرزاد (7 آذر 1397 ساعت 18:25)

    لطف کنید و به من ناچیز بگوئید که سیتروئن بجز محصولات خود، خودروهای کدام شرکتها رو مونتاژ کرده و در بازار می‌فروشد!!! خودروسازان وطنی که عملا اینترنشنال فکتوری رو به ● کشیدن و @شو درآوردن،

  • محمد محمد (7 آذر 1397 ساعت 10:49)

    این هم شده شیوه جدید کلاهبرداری . درست تو بحبوحه آغاز مجدد تحریم ها آقایون میان خودروی جدید ثبت نام می کنند با قیمت 130 میلیون تومان . خریدار که اسیر شد ؛ حالا افزایش قیمت دلار و تحریم قطعات را بهانه می کنند و پیشنهاد 200 میلیون تومان . خیلی جالب است . علی برکت الله