1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. رئیس جمهور مخالفتی با افزایش قیمت خودرو ندارد!

رئیس جمهور مخالفتی با افزایش قیمت خودرو ندارد!

هیچ مخالفتی رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو ندارد!
14 آذر 1397
  • 3

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان در حال کارشناسی موضوع است، گفت: رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو مخالفتی نداشته است.

 هیچ مخالفتی رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو ندارد!

محمدرضا رحمانی و در پاسخ به این سوال که آیا رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو مخالفت کرده است، گفت: خیر، این حرف را چه کسی زده است؟

وزیر صنعت معدن و تجارت افزود: رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو مخالفت نکرده و سازمان حمایت در حال انجام کار کارشناسی است.

جالب اینجاست رمضانعلی سبحانی فر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی پیش از این به نقل از مسئولان وزارت صنعت نقل کرده بود که رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو مخالفت کرده است.

این گزارش می‌افزاید: بعد از افزایش قیمت دلار و نوسانات بازار ارز یکی از خواسته‌های خودروسازان افزایش قیمت خودرو است که این موضوع توسط سازمان حمایت در حال کارشناسی است.

منبع فارس


نظرات

  • امیر امیر (15 آذر 1397 ساعت 11:47)

    بله...
    رییس جمهور اگه ماهی یک میلیون و دویست حقوق میگرفت و با همون حقوق باید ضمن اداره کردن یک زندگی، از این آشغالها میخرید که با مسافرکشی بتونه پول دربیاره که فقط زنده بمونه، نه اینکه زندگی کنه...
    باز هم با افزایش قیمت موافق بود؟؟؟

  • علی علی (15 آذر 1397 ساعت 09:39)

    بله عزیزان وآقا زاده ها شما چون از همه لحاظ تامین مالی هستین نه با دلار30هزارتومانی مشکل دارین نه با افزایش قیمت خودروهای بی کیفیت که در هیچ کشوری قابلیت استفاده ندارد شما جلوی واردات خودروهای خارجی راگرفتید تا آشغال های داخل را به مردم قالب کنید مثل طرح ناموفق ریجستری وزیر باهوش وجوان که قیمت گوشی همراه را 10برابر کرد

  • hamid hamid (14 آذر 1397 ساعت 09:58)

    کدوم بازار ؟
    بازار که الان دست خود کارخونه است .خودشون با دلال بازیشون قیمت و بالا بردن .این چاره ای کار نیست